Nerwica gotowania

1. Data: 2003-07-25 06:33:27

Temat: Re: Nerwica gotowania
Od: " Zosia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wierze, ze istnieje nerwica gotowania, jak tez moze istniec nerwica zdrowego
> odzywiania (byl taki watek "Chorzy na bycie zdrowym" na pl.soc.dzieci),
Skoro wierzysz, że istnieje, to dlaczego kwestionujesz opisywane przeze mnie
fakty?
> aczkolwiek niniejszy watek bardzo podpada mi pod trollujacego alexa. Ty tez.
Nie wiem, kto to jest trollujący alex i niby dlaczego ja miałabym nim być.
Dzisiaj zadałam sobie trudu, aby przejrzeć kilkanaście wątków od góry listy i
zauważyłam, że wszyscy wzajemnie wyzywają się od trolli!:-( Zamiast
dyskutować merytorycznie. Mam takie wrażenie (może mylne), że grupa sama
siebie dołuje. No, ale stare dobre czasy, gdy do Sieci mieli dostęp nieliczni
i przeważnie z centrów naukowych odpłynęły w mrok historii. Dziś pisać każdy
może, trochę lepiej i trochę gorzej. Ciebie dotyczy to drugie trochę :-)))
Zosia

1. Data: 2003-07-25 06:43:09

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "minerwa" informuje:
> Jeśli to jest IP to mogę być Misiem.
No to Misiu napisz co to jest, Minerwa się nauczy.
minerwa

1. Data: 2003-07-25 08:32:22

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"minerwa" pyta:
> No to Misiu napisz co to jest, Minerwa się nauczy.

1. Nie jestem dla Ciebie Misiem
2. Nie ta grupa
3. Twój NNTP-Posting-Host: qr106.neoplus.adsl.tpnet.pl, taki sam jak 'Zosia'
sprzed 10 minut.
Myślisz, że jeśli raz piszesz z Outlooka jako minerwa a raz przez portal GW
jako Zosia to się nie połapiemy? Daj sobie spokój.

Chopek.

1. Data: 2003-07-25 08:38:28

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nie jestem dla Ciebie Misiem
Mam może zacytować dwa posty w górę
> 2. Nie ta grupa
Ale uczyć się można wszędzie i od każdego - rozumiem, że nie wiesz.
> 3. Twój NNTP-Posting-Host: qr106.neoplus.adsl.tpnet.pl, taki sam jak
'Zosia'
> sprzed 10 minut.
I co to ma niby oznaczać?
> Myślisz, że jeśli raz piszesz z Outlooka jako minerwa a raz przez portal
GW
> jako Zosia to się nie połapiemy? Daj sobie spokój.
Masz mnie za idiotkę?
I kto niby CI MY?
minerwa

1. Data: 2003-07-25 08:42:06

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
GW
> jako Zosia to się nie połapiemy? Daj sobie spokój.

Uff, dzieki Ci, bo juz mialam obawy czy nieopatrznie nie pomowilam niewinnej
i w dodatku chorej psychicznie osoby... Co prawda styl wypowiedzi minerwy i
Zosi jest identyczny, ale mozna sie pomylic.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-25 11:18:00

Od: " Zosia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chopek <w...@p...onet.pl> napisał(a):
> Myślisz, że jeśli raz piszesz z Outlooka jako minerwa a raz przez portal GW
> jako Zosia to się nie połapiemy? Daj sobie spokój.
Wypraszam sobie wplątywanie mnie w wasze podchody. Nie wiem w czym się
połapujesz? I nie interesuje mnie to. Opisałam moje przeżycia. Nie są ciekawe
dla was? No cóż młodziakom się wydaje, że zawsze będą młodzi!
Zosia

wloszczyzna
Wazne!
Golabki (P)