Nerwica gotowania

1. Data: 2003-07-24 10:22:17

Temat: Nerwica gotowania
Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego?
minerwa

1. Data: 2003-07-24 10:25:48

Temat: Re: Nerwica gotowania
Od: "Kredka" <p...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeesssuuu...jeeesssuuuu!!!!!!

A jak nie wyjdzie??? Znowu pojde do kata (sic!), bo zupa byla za slona!

O, znalazlam inny przepis. Lepszy. Tak, to jest to, to dzisiaj zrobie na
obiad! Tylko czy zdaze?!

Wieczorem musze pojechac do supermarketu, jesli jutrzejsze plany odnosnie
eksperymentow kuchni azjatyckiej maja dojs do skutku. Luby znowu zrobi
krzywa mine, ze mu zabieram samochod.

Leeeeceeee bo mi sie chleb przypala!
(kupowac w piekarni?? nigdy!! a fe!)

Kredka

1. Data: 2003-07-24 10:53:38

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kredka" <p...@N...o2.pl>

> Jeesssuuu...jeeesssuuuu!!!!!!
>
> A jak nie wyjdzie??? Znowu pojde do kata (sic!), bo zupa byla za
> slona!

zupe akurat najlatwiej 'odsolic' wrzucajac do niej surowego ziemniaka

> Leeeeceeee bo mi sie chleb przypala!
> (kupowac w piekarni?? nigdy!! a fe!)
> Kredka

Jak widac, nie jest z Toba wcale zle, a wrecz super dobrze :-)))
Barbara

---

1. Data: 2003-07-24 11:36:42

Od: " Zosia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

minerwa <m...@w...pl> napisał(a):

> Czy istnieje coś takiego?
Witajcie! Mam na imię Zosia. Kiedyś się tu odzywałam jako Sofija. Może mnie
ktoś pamięta? Poruszony temat nerwicy gotowania bardzo mnie poruszył. Bo
dotyczy mnie osobiście. Kiedyś wyżywałam się w kuchni gotując nowe wciąż
potrawy według przepisów z książek kucharskich, zamieszczanych w czasopismach
kobiecych i na pl.rec.kuchnia. Na początku mąż nawet był zadowolony, że taka
odmiana. Potem jednak stało się inaczej. Każdy nowy przepis musiałam
wypróbować. Składniki przepisu krążyły mi po głowie. Już widziałąm, jak to
danie podam. A to przy świecach, a to przy muzyce klasycznej... W domu
zrobiło się piekło. Mąż zaczął jadać w bufecie w pracy, dzieci wolały w
stołówce szkolnej. A każdego dnia było inne pyszne danie w domu. Nie mogłam
sobie z tym wszystkim poradzić i poszłam do psychiatry. Dziś jestem na
lekach, życie w domu jakby wróciło do normy, koszty prowadzenia domu zmalały
kilkakrotnie.
Pozdrawiam
Zosia

1. Data: 2003-07-24 11:48:48

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie! Mam na imię Zosia. Kiedyś się tu odzywałam jako Sofija.
a kiedy to bylo?

Iza

1. Data: 2003-07-24 11:58:54

Od: " Zosia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula <i...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> a kiedy to bylo?
Wiosną 1998 roku. Potem w ramach terapii miałam zakaz wchodzenia na
pl.rec.kuchnia
Zosia

1. Data: 2003-07-24 11:59:43

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bfoh2v$t6f$1@inews.gazeta.pl...

> a kiedy to bylo?
>
> Iza

Wg google:
Szukanego zwrotu - sofija group:pl.rec.kuchnia - nie znaleziono w żadnym
artykule grupy pl.rec.kuchnia.

Nie wnikam, czy Zosia to tracy/janek/alex czy inny paranoik/paranoiczka.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-24 12:04:19

Od: " Zosia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie wnikam, czy Zosia to tracy/janek/alex czy inny paranoik/paranoiczka.

Nerwica gotowania nie jest paranoją. To odmiana nerwicy natręctw. Ja wiem z
własnej rodziny, że wszyscy sadzą, jest się wariatem. No cóż, takie mamy
społeczeństwo. Nie obrazisz mnie! Ty pewnie jesteś taka, co na sprawnych
inaczej mówisz garbaty, kulawy, ślepy i się z nich naśmiewasz. Zdrowie jest
kruche. Twoje też!
Zosia

1. Data: 2003-07-24 12:22:18

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> społeczeństwo. Nie obrazisz mnie! Ty pewnie jesteś taka, co na sprawnych
> inaczej mówisz garbaty, kulawy, ślepy i się z nich naśmiewasz.

A jak Ty mowisz na garbatego lub kulawego? Jak ktos jest niewidomy, to
mowie, ze jest niewidomy, nie slepy, a jak jest kulawy, to mowie, ze kulawy.

Wierze, ze istnieje nerwica gotowania, jak tez moze istniec nerwica zdrowego
odzywiania (byl taki watek "Chorzy na bycie zdrowym" na pl.soc.dzieci),
aczkolwiek niniejszy watek bardzo podpada mi pod trollujacego alexa. Ty tez.

1. Data: 2003-07-24 12:24:23

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Mamy na grupie nauczycielki germanistyki, polonistki, a teraz pojawia sie
pytanie: Czy jest aby na liscie tlumaczka dowcipow?
Pozdro
Zasfrasowana Poziomka :-(

wloszczyzna
Wazne!