Nerwica lękowa

151. Data: 2010-05-12 19:09:42

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> IMO psychologia jest tak bardzo nieścisłą i dynamiczną nauką,
> że postawiłbym tutaj najbardziej na świeżą wiedzę i przede wszystkim
> na walory umysłu.

Walory umysłu i osobowości na pierwszym miejscu, to jasne.

> Czyli prędkość i skuteczność w diagnozie i rozwiązaniu problemu,
> a nie bajdurzenie o przygodach.

Doświadczenie to nie bajdurzenie o przygodach.

Nie każdemu pasuje to samo.

Ewa

152. Data: 2010-05-12 19:14:33

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Faktycznie, Twój dowieczorny foszek był aż nadto tego wymowa :-))

Łał! Ty naprawdę strasznie na mnie przenosisz swoje traumy. To już nie
są żarty.

To żaden foszek. Jakoś niezamierzenie wyszło, że się nie natknęliśmy na
siebie.

Ewa

153. Data: 2010-05-12 19:15:04

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-12 20:55, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> BTW Kto to są "Qra i Qrczak"?

Ja i ja (tylko takie trochę mniejsze).

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

154. Data: 2010-05-12 19:17:32

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-12 21:00, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No widzisz, a ja do końca próbuję wierzyć w człowieka w Tobie. ;)

No ale musisz go od razu tak bezwstydnie innym pokazywać?

Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

155. Data: 2010-05-12 19:19:35

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> są żarty.
>
> To żaden foszek. Jakoś niezamierzenie wyszło, że się nie natknęliśmy

Wcale nie twierdze, że zamierzenie.
Jestem tu od kilku miesięcy i obserwuję, jak się inni zachowują.
U ciebie to było już 3 czy 4 zachowanie tego typu,
więc czy chcesz czy nie, to już bez znaczenia, można tu mówić
o pewnej regule, której podlegasz.
Piotrek

156. Data: 2010-05-12 19:21:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn dwie osoby piszą z tego samego konta?

--
CB

157. Data: 2010-05-12 19:22:12

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Walory umysłu i osobowości na pierwszym miejscu, to jasne.

> Doświadczenie to nie bajdurzenie o przygodach.

> Nie każdemu pasuje to samo.
>
> Ewa

Acha, to trzeba było mówić, że chodzi o gust,
to nie byłoby tej niepotrzebnej dyskusji, geniuszu ;-)
Piotrek

158. Data: 2010-05-12 19:24:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW na wszystkim zna się tylko jeden miszcz...
ale jemu chyba coś psyche klękła i się przyczaił.

159. Data: 2010-05-12 19:35:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Paulinka, dziwnie to jakoś zabrzmiało w twoich ustach.
Mimo wszystko. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hsev6j$cq4$4@node2.news.atman.pl...

160. Data: 2010-05-12 19:42:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wiesz Paulinka, dziwnie to jakoś zabrzmiało w twoich ustach.
> Mimo wszystko. ;)

Obawiam się, że Edusia to co najwyżej połaskotałam tu i ówdzie i o wiele
za późno to zrobiłam ;)

--

Paulinka

MYDŁO W ZALOBIE