Nerwica lękowa

381. Data: 2010-05-14 08:09:27

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał:

> Na razie dość. Mur jest za twardy na moją głowę. Może trza by go
> sercem znowu bardziej, czy jakoś ...

Me-de-a! Do dzie-a!

--
Pozdrawiam - Aicha

382. Data: 2010-05-14 08:13:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie chroniona (elektroniczny podpis, infrastruktura klucza
> publicznego) matryca przekształceń, dystrybuowana wyłącznie
> wśród zaufanych osób posiadających specjalnie 'spatchowane'
> czytniki newsów, w które te tablice będą się wbudowywać.

Ja mam spatchowany by default, gorzej z tym podpisem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

383. Data: 2010-05-14 08:20:17

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hsj0cb$q35$1@inews.gazeta.pl...

> Ta dzialka zarezerwowana jest dla medei.

Hmmm ... mamy już bandę, różne w niej role. Stara japońska
tradycja mangi i anim podpowiada mi, że powinniśmy jeszcze mieć
jakieś charakterystyczne rekwizyty w rękach, diademy z kamieniami
różnych barw na czołach i żywe tatuaże.

Moje propozycje dot. rekwizytów za pewne nie będą odkrywcze:
- Marchewka - Nać
- Qra - Jajko
- Medea - miseczka z kawałkiem mięśnia sercowego
- Aicha - Midnigt-Intruder (google...)
- Redi.zażółcony - macie coś dla mnie ???

384. Data: 2010-05-14 08:21:47

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - Medea - miseczka z kawałkiem mięśnia sercowego
> - Aicha - Midnigt-Intruder (google...)
> - Redi.zażółcony - macie coś dla mnie ???

A, Paulinka, Vilar ...
A ...
Hmmm ... Paulinka ... Paulinka ...
No nie wiem ... ;)

385. Data: 2010-05-14 08:22:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Medea - miseczka z kawałkiem mięśnia sercowego
> - Aicha - Midnigt-Intruder (google...)
> - Redi.zażółcony - macie coś dla mnie ???

Żółte skarpety :-P

386. Data: 2010-05-14 08:23:07

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@o...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> On Cię nie lubi a Ty go tak ?

W dupie mam, co on czuje. Liczą się dla mnie tylko moje uczucia.

> Jesteś Qrachora.

Nobody's perfect.

Qra

387. Data: 2010-05-14 08:24:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, Paulinka, Vilar ...
> A ...
> Hmmm ... Paulinka ... Paulinka ...
> No nie wiem ... ;)

Matko, ale sprałeś Pimpusia.....
Pewnie teraz lekko jęczy, jak siada na pupie.

MK

PS. Paulince dałabym ...biczyk i długie, skórzane buty.

388. Data: 2010-05-14 08:25:08

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razem. Żeby sobie razem pomilczeć, żeby się musnąć po
> policzkach. Takie oto mamy m.in. narzędzia do pracy
> m.in. z nerwicami dane nam przez naturę.
> Tak wiec - powolutku, spokojnie ;) powodzenia ;)
> A jak będzie gorzej - trudno - będzie gorzej.
> Na pewno kiedyś będzie gorzej ;) Za 50 lat
> prawdopodobnie niewielu z nas tutaj będzie jeszcze chodzić
> po tej ziemi, a każdy z nas będzie miał za sobą jakąś
> 'niezłą historię opuszczania świata żywych'.
> Chyba więc sensowne jest, poza wszystkim innym - szukać
> tego małego pokoiku, tej dziurki od klucza. Bez śrubowania

Pozdro!

Qra, z dziurką

389. Data: 2010-05-14 08:27:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

390. Data: 2010-05-14 08:27:20

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> różnych barw na czołach i żywe tatuaże.
>
> Moje propozycje dot. rekwizytów za pewne nie będą odkrywcze:

Mi tam ryba, moze byc i nac. A propos naci: przypomniala mi sie opinia
ktoregos z grupowiczow, jak zobaczyl zdjecia mojej corki - "jaka matka,
taka natka". Ale nie wiem, co mial na mysli...

> - Medea - miseczka z kawałkiem mięśnia sercowego

To jest raczej obrzydliwe takie...
I.

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!