Nie będzie wakacji?

następny post »
From: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Nie będzie wakacji?
Date: Thu, 6 Jun 2002 13:20:51 +0200

Wybierałam się w przyszłym tygodniu na wyprawę badawczą - Litwa,
Łotwa,Estonia, Finlandia, ogród miałam oddać w opiekę rodzicom, a tu
niespodzianka. Dzwoni mój agent że kończy się AC samochodu. I co? Nie będzie
wakacji, pieniążki znowu trzeba oddać w obce ręce. Będzie koszenie,
pryskanie, koszenie, pryskanie...
Z żalu nie mogę patrzeć nawet na wrzosy.
A wrzosy rosną pięknie, widać że się przyjęły, najbardziej rozkrzwiły się
wrzośce, wrzosy rosną bardziej w górę. Co prawda niektóre mają białe
punkciki, ale pryskając sosny, z rozpędu zafundowałam także wrzosom Dithane,
więc może nic im nie będzie.
Czy u was też wszystko się rusza? Ja mam mszyce nawet na ostach i perzu, ale
to dobrze, bo wyniosły się z jaśminowców. Pewnie zapytacie jakim cudem mam
osty i perz. Przez 2 tyg miałam zepsutą kosiarkę, ale już działa. Wziełam 2
dni wolnego i kosiłam, kosiłam...
Ale się rozgadałam, ale takie świństwo mi zrobić...

Edyta (która znów spędzi wakacje na koszeniu)