Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

291. Data: 2016-06-04 19:53:04

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2016 o 19:47, Qrczak pisze:

> Owszem, i schodzą (jak) świeże bułeczki:
> http://otodom.pl/sprzedaz/mieszkanie/sopot/?search%5
Bfilter_float_m%3Afrom%5D=25&search%5Bfilter_float_m
%3Ato%5D=50&search%5Bfilter_float_build_year%3Afrom%
5D=2015&search%5Bdescription%5D=1&search%5Bdist%5D=0

Oferta inwestycyjna! LOL

Ewa

292. Data: 2016-06-04 19:55:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2016 o 19:48, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ale jakie wspomnienia?? ;-)

No ale sam przyznasz, że z Twoim pomysłem o oszczędzaniu poprzez
obniżanie kosztów życia ma to niewiele wspólnego. :)

> A co do "kredyt za coś, co zostanie mu na lata" - na jakie lata?
> Przecież on to będzie spłacał całe życie. Jak skończy spłacać to umrze.

Dzieci nie ma?

Ewa

293. Data: 2016-06-04 19:55:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z rogiem Ci się pomyliło.

Aha.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

294. Data: 2016-06-04 19:57:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na qrestwo też?

Pewnie znasz, skoro piszesz.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

295. Data: 2016-06-04 19:59:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarna Godzina ma jedną cechę - że w jej trakcie trzeba wydać bardzo DUŻO,
> a dostaje się za to bardzo MAŁO. Wic Czarnej Godziny polega też na tym, że
> ci, co w ogóle nie mają co wydać, WCALE nie przeżywają Czarnej Godziny.

Czyli przez to mniej oszczędzają?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

296. Data: 2016-06-04 20:00:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2016 o 19:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-06-04 19:05, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

60523/home/18087345

> Oj rzeczywiście biedna ta nasza młodzież. Biedna a w dodatku durna.

No pewnie. Każdy mądry chciałby mieć kilka mieszkań, w których nie musi
mieszkać.

Ewa

297. Data: 2016-06-04 20:00:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty jesteś Polką?

Nie.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

298. Data: 2016-06-04 20:05:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkać gdzieś musisz i tak, więc lepiej płacić na swoje
> (choćby w przyszłości), niż komuś za coś, co nigdy Twoje nie będzie.

To bardzo uproszczone myślenie. Mantra powtarzana przez
konsultantów pożyczkowych w bankach... :-))
Tak tłumaczyli wszystkim w USA dodając że ceny będą szły
zawsze w górę, że nie można na tym stracić i... wielu się
na tym przejechało w 2008 roku. Polska na tamtym bąblu
finansowym nie ucierpiała bo właśnie u nas kredyty takie
były w ilościach marginalnych.

> A remonty nie ominą Cię tak czy siak.

Ależ ominą. Jeśli wynajmuję to mogę się przeprowadzać co 3-4 lata
do nowego, odremontowanego przez właściciela. Cieknąca rura mnie
nie obchodzi - dzwonię po właściciela, niech sobie naprawi...

Mało tego - zapominasz o innych walorach nieposiadania na własność:
Znajdę pracę w innym mieście - przeprowadzam się. Znudzi mi się
mieszkanie nad rzeką - przeprowadzam się.
Rozwiązanie umowy najmu i poszukanie sobie nowego lokalu,
nawet w innym mieście to kwestia miesiąca.
Dużo gorzej masz jak jesteś właścicielem - jesteś zakorzeniona
wtedy na dobre, bo łatwo to sprzedasz jak wystawisz bardzo niską cenę,
a łatwo kupisz jak przepłacisz. W efekcie mając własne masz kajdany.
I potem narzekasz jak Chiron który się z zapyziałej Łodzie nie moze wyrwać.
Trend w USA jest właśnie dziś w drugą stronę: młode pokolenia wolą
nie posiadać domów, nie posiadać kuli u nogi w postaci 30-letnich
kredytów hipotecznych tylko właśnie wynajmują i pozostają mobilni
i konkurencyjni na rynku pracy. Firma plajtuje i nie ma w Twoim mieście
lepszej posady? Proszę bardzo - zabierasz zabawki i na drugą piaskownicę.

A wbrew pozorom, z tego co czytam, to jednak jak kupię fajne mieszkanie
i zapłacę 20-40 tysięcy za m2 to potem wynajmując go za 2 tysiące
miesięcznie
jaki muszę mieć wkład własny w taki kredyt aby mieć ratę 2 tysiące???
Duży... A więc nie jest to prawdą że kupno i wynajem daje takie samo
miesięczne obciążenie finansowe. Owszem, możesz znaleźć dwa RÓZNE
mieszkania gdzie miesięczne obciązenie będzie jednakowe, ale to nie
będą porównywalne mieszkania.

http://www.kalkulator.pl/kredyt-hipoteczny/
30 lat po 12 miesięcy to masz 360 rat.
Niech będzie to 2 tysiaki miesięcznie.
Wziąłem wartość mieszkania/domu 480tysięcy, udział własny 20%.
Czyli kredyt 400 tysięcy daje ratę prawie 2000zł.
Sądzisz że jak kupisz mieszkanie za 480tysięcy to rzeczywiście
wynajmiesz go bez problemu zacnym ludziom za 2000/miesiąc?
60m2 mieszkanie musiałoby mieć cenę 8tys/m2 aby kosztować 480.
Ja tu słyszę o cenach mieszkan w Juracie i nie wiem jak się Wam to kalkuluje
:-)

No to przynajmniej taka wygoda.

299. Data: 2016-06-04 20:06:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Doczekam się wskazania, gdzie coś TOBIE insynuuję?
> Nie? To spadaj na drzewo.
> Nie zamierzam znowu spełniać Twojej potrzeby czucia się przez kogoś
> poniewieranym.

Może ta sama potrzeba trzyma go w Łodzi? :-)

300. Data: 2016-06-04 20:07:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, liczę na to, że Qra w pierwszym rzędzie jest po teście 3333-]

Poniżej krytyki :-( Wstyd.

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie