Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

191. Data: 2016-06-04 14:14:38

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 13:37, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Czyżbym tu wyczuwał nutkę wyśmiewania się z mniejszości narodowych?

Nocoty? Szacunek trzeba do pracy mieć.

> "Nie mam czasu" lub "nie mam pieniędzy" jest takie bierne.
> Niezależne ode mnie. I myślę że nieprawdziwe...
> Bo to naprawdę zależy od nas.

I dla takich ludzi warto żyć.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

192. Data: 2016-06-04 14:24:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 13:39, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> No jasne, bo każde mieszkanie ma tyle samo metrów2 i jest
> w tej samej dzielnicy, kosztuje tyle samo: jest tylko wybór
> pomiędzy mieszkać w tym konkretnym mieszkaniu lub w kartonach.

Hm... chyba wolałabym mieszkać w dobrej lokalizacji, na sporych metrach
i w mieszkaniu, które chcę mieć... aniżeli w obskurnej klicie wśród
patologii.

moja ulica murem podzielona [Kazimierz]

193. Data: 2016-06-04 14:30:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 13:33, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message

> To czemu nie buduje się nowych? Popyt powinien pociągnąć podaż.

Ależ się buduje. Właśnie te "apartamenty 5.000 zł/m2".

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

194. Data: 2016-06-04 14:52:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 14:30, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
> Dnia 2016-06-04 13:33, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Ależ się buduje. Właśnie te "apartamenty 5.000 zł/m2".

BTW
Ten program jest pierwszym kompleksowym rozwiązaniem problemów
mieszkaniowych Polaków, to szansa na myślenie o bezpiecznej przyszłości
polskich rodzin - powiedziała w trakcie konferencji Premier Beata
Szydło. O co chodzi w "Mieszkaniu plus"?
http://noizz.pl/biznes/20-zl-za-metr-kwadratowy-6-rz
eczy-ktore-musisz-wiedziec-o-rzadowym-planie-tanich/
lpn7xhs#:N8jUsWfxuJc3NA

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

195. Data: 2016-06-04 14:53:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 13:46, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> nie mieszkasz. Inaczej to rodzaj konsumpcji. Mieszkanie się zużywa,
> wymaga remontów, a na dodatek nie możesz swojego mieszkania
> sprzedać bo jak sama piszesz- mieszkać gdzieś trzeba.
> W Stanach jest oprócz kredytu jeszcze podatek od nieruchomości.
> Płaci się go co roku i to są duże kwoty poza kredytem oczywiście.
> Dla przykładu - niedawno patrzyłem na dom w Oak Brook, IL.
> Fakt - raczej lepszy rejon, bogate rejony. Dom spory, powierzchnia
> mieszkalna prawie 4000 stóp2. Cena domu 650 tysiaków...
> Ponad 10 tysiaków rocznie podatku od nieruchomości:
60523/home/18087345
> Sam podatek to dodatkowe prawie 1000 dolców miesięcznie, oprócz
> hipoteki i całej gamy innych kosztów. W Polsce takiego podatku nie macie?

Może należałoby zacząć od tego, że ryzykownie dość wypowiadać się na
tematy, o których się nie ma zielonego pojęcia?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

196. Data: 2016-06-04 15:02:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> I dla takich ludzi warto żyć.

No ale są tacy co się naśmiewają, i pierdoletami wyzywają
cenne instrukcje aby zmienić podejście do zagadnienia.

197. Data: 2016-06-04 15:04:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hm... chyba wolałabym mieszkać w dobrej lokalizacji, na sporych metrach i
> w mieszkaniu, które chcę mieć... aniżeli w obskurnej klicie wśród

A ja wolałbym być młody piękny i bogaty :-)
Czasem nie masz wyboru i jakiś upokarzający kredyt w CHF
który powoduje u mojego kolegi że nie może się ruszyć nigdzie
z domu na narty może być gorszy niż ładnie odremontowana
klitka wśród patologii.

198. Data: 2016-06-04 15:05:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

60523/home/18087345

> Może należałoby zacząć od tego, że ryzykownie dość wypowiadać się na
> tematy, o których się nie ma zielonego pojęcia?

No to macie czy nie macie? :-)

199. Data: 2016-06-04 15:07:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-06-04 13:52, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Cieszy mnie, że wciąż się uczysz.

Staram się :-)

> I to już nie jest wg Ciebie bieżąca konsumpcja?

Nie. Nie mówimy o oszczędnościach z których kupujesz chleb w Tesco.

200. Data: 2016-06-04 15:08:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-06-04 13:53, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> http://410chan.org/a/src/135279439217.jpg

Nie pisz kodem, pisz wprost.
Mam lepsze pomysły na to co robić ze swoim czasem
niż odkodowywanie w googlach Twoich zagadek...

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie