Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

201. Data: 2016-06-04 15:10:07

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 15:04, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> A ja wolałbym być młody piękny i bogaty :-)
> Czasem nie masz wyboru i jakiś upokarzający kredyt w CHF
> który powoduje u mojego kolegi że nie może się ruszyć nigdzie
> z domu na narty może być gorszy niż ładnie odremontowana
> klitka wśród patologii.

Qrcze... ja to jednak naprawdę biedna jestem.

wszystko jak wyżej i żadnych marzeń

202. Data: 2016-06-04 15:11:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Qrcze... ja to jednak naprawdę biedna jestem.

No... jeśli masz kredyt w CHF bo nie chciałeś mieszkać w kartonach... to
jesteś biedny.

203. Data: 2016-06-04 15:16:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-04 o 15:08, Pszemol pisze:

> Nie pisz kodem, pisz wprost.
> Mam lepsze pomysły na to co robić ze swoim czasem
> niż odkodowywanie w googlach Twoich zagadek...

Dawaj te pomysły, ciekaw jestem ;)

Dębska

204. Data: 2016-06-04 15:17:02

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-04 o 13:33, Pszemol pisze:

> To czemu nie buduje się nowych? Popyt powinien pociągnąć podaż.

Buduje się.
Ale to kropla w morzu potrzeb. I ceny zachodnie, a zarobki lokalne ;)
U nas nie ma takiej hmm... jakby to powiedzieć... "tradycji" mieszkań
wynajmowanych. Ludzie wolą przez 30-40 lat spłacać kredyt i mieć własne
niż co miesiąc karmić kamienicznika :)
To nie tylko czynnik ekonomiczny o tym decyduje ale również
psychologiczny. Po 50 latach komuny ludzie w końcu chcą mieć coś
własnego... Przywiązują do tego dużą wagę.
Z drugiej strony, prawo u nas w sprawach najmu kuleje. Co chwilę się
słyszy o ludziach, którzy komuś wynajęli mieszkanie i mają problem, bo
ani nie płacą, ani wyrzucić się ich nie da..., a takie coś jak dbanie o
cudze to już w ogóle abstrakcja. Więc i podaż mieszkań na wynajem nie
jest zbyt duży.
Książkę można by o tym napisać, a Ty chcesz żebym to w kilku słowach w
poście streścił :)

jmu-sierpien-2015-7273255.html

> Co to znaczy? Nieoficjalne są jakie?

Nie wiem jakie są nieoficjalne, bo są nieoficjalne :)

> Droższe wynajmy? Wtajemnicz mnie :-)

Nie wiem czy droższe.
Chodziło mi o to, że od przychodu z wynajmu trzeba płacić podatek, a nie
każdemu się chce :)
To znowu jest bardziej skomplikowane, wynajmującemu nie zależy na
oficjalnej umowie żeby nie płacić podatku, a najemcy żeby była żona w
sądzie nie udowodniła, że skoro stać go na wynajęcie mieszkania to
dlaczego alimentów nie płaci ;)
Oczywiście upraszczam, ale chyba rozumiesz, że oficjalne dane zwykle nie
dotyczą szarej strefy...

> Niedobrze.

I nie wygląda żeby w najbliższej przyszłości coś się w tej sprawie
zmieniło. Chociaż kto wie... stadiony już mamy, sporo autostrad... może
w końcu ktoś wpadnie na pomysł żeby priorytety poprzestawiać choć troszkę.

Pozdrawiam
Piotr

205. Data: 2016-06-04 15:17:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 15:05, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

60523/home/18087345

> No to macie czy nie macie? :-)

Na razie jest ledwie:
http://www.finanse.mf.gov.pl/pp/niezbednik-podatnika
/podatek-od-nieruchomosci
Ale wszyscy upasieni burżuje lokalowi już nie mogą się doczekać
katastralnego.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

206. Data: 2016-06-04 15:19:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 15:07, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Staram się :-)

Doceniam te starania. A ty staraj się nadal.

> Nie. Nie mówimy o oszczędnościach z których kupujesz chleb w Tesco.

W tracie czarnej godziny się nie je chleba?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

207. Data: 2016-06-04 15:21:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 15:16, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Dawaj te pomysły, ciekaw jestem ;)

Dla mnie one mogą być zbyt wyrafinowane.
A na to mnie nie stać.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

208. Data: 2016-06-04 15:21:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-04 15:08, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Nie pisz kodem, pisz wprost.
> Mam lepsze pomysły na to co robić ze swoim czasem
> niż odkodowywanie w googlach Twoich zagadek...

https://www.google.pl/search?q=fangor&client=opera&c
hannel=suggest&oq=fangor&gs_l=heirloom-serp.3..0i131
j0l9.269675.271509.0.271977.6.6.0.0.0.0.113.648.1j5.
6.0....0...1ac.1.34.heirloom-serp..0.6.648.XdPG3F95L
Sw

Wprost.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

209. Data: 2016-06-04 15:24:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
j0l9.269675.271509.0.271977.6.6.0.0.0.0.113.648.1j5.
6.0....0...1ac.1.34.heirloom-serp..0.6.648.XdPG3F95L

Pomyśl chwilę - co da komuś kto nie mieszka w Polsce wygooglanie nazwiska
artysty który z pewnością dla Ciebie coś znaczy, ale dla mnie przekaz jest
nieczytelny. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

210. Data: 2016-06-04 15:25:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Dawaj te pomysły, ciekaw jestem ;)

No właśnie kończę poranną kawę i zabieram się za prawdziwe życie :-)
A Wy się tu bawcie. Pa Pa.

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie