Nie wierzę żeś zwierzę :-)

11. Data: 2013-02-14 19:17:35

Temat: Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 11:34, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 13 Feb 2013 09:16:22 -0800 (PST), AW napisa (a):

> Co dla ciebie jawi si jako katastrofa dla innych jest nieustaj c zabaw .
> AVciu, nie o to chodzi by z apa kr liczka... Cho jakby my go z apali to
> by my mu nie le dokopali :)
> --
> Jacek

Cóż, masz rację Jacku. Najwyraźniej się myliłem. Teraz wiem, że
jesteś jednak zwierzęciem!

:)

AW

12. Data: 2013-02-14 19:47:02

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:17:35 -0800 (PST), AW napisał(a):

> Teraz wiem, że
> jesteś jednak zwierzęciem!

Tak jakbyś sam nim nie był :)
--
Jacek

13. Data: 2013-02-14 20:19:15

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> No dobrze, juz wylałeś na moją głowę kubeł pomyj, i jeżeli poprawiłeś
> sobie samopoczucie to wiedz że cieszę się razem z tobą. Ale teraz do
> rzeczy - powiedz mi inteligencie na czym polega ta kolosalna różnica która
> odróżnia ciebie od świni hodowanej na rzeź?
Jeśli można: IMO- człowiek i świnia lubi zaspokoić swoje potrezby seksualne,
dobrze zjeść, wesoło się zabawić. No ale TYLKO człowiek posiada pewną
perspektywę przyszłości a także TYLKO on potrafi mieć pewne ideały- które
może nawet o wiele bardziej cenić od własnego życia.

--

Chiron

14. Data: 2013-02-14 20:58:10

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-14 21:19, Chiron pisze:

> [...]
> perspektywę przyszłości a także TYLKO on potrafi mieć pewne ideały- które
> może nawet o wiele bardziej cenić od własnego życia.

Pewna perspektywa przyszłości.. a cóż to takiego? Co to za perspektywa
skoro wiesz ze rodzisz się po to żeby obrócić się w proch.. Czemu, albo
komu ta egzystencja w powłoce cielesnej służy, komu jest potrzebna? I
dlaczego uważasz że ludzie nie są hodowani tak jak świnie, przecież w
decydowaniu o sobie, o swoim losie mamy tyle do powiedzenia co te
świnie na fermie hodowlanej.

15. Data: 2013-02-14 23:02:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pewna perspektywa przyszłości.. a cóż to takiego? Co to za perspektywa
> skoro wiesz ze rodzisz się po to żeby obrócić się w proch..
Tylko człowiek potrafi zaplanować przyszłość i w taki czy inny sposób
próbować ten plan wprowadzić w życie. Rzeczona świnia nie potrafi zaplanować
swojej przyszłości. Niczego nie potrafi zaplanować. Dąży do czegoś pod
wpływem chwili.

> [...]
>potrzebna? I dlaczego uważasz że ludzie nie są hodowani tak jak świnie,
>przecież w decydowaniu o sobie, o swoim losie mamy tyle do powiedzenia co

No wiesz- to, że karalucha można zamknąć w słoiku, i nie wypuszczać stamtąd,
a człowieka podobnie- tyle, że w większym pomieszczeniu- nie świadczy o
podobieństwie tych istot. To bardzo naciągane. Poza tym nie odniosłeś się do
posiadania ideałów. Owszem- niektórzy ludzie (by uprzedzić Twoją ewentualną
odpowiedź) zaiste niewiele od świń odróżnia. Nie posiadają żadnych ideałów,
ich jedyne potreby to nażreć się, czymś popić i zaspokoić się seksualnie-
ale przecież nie wszyscy...a nawet ci, którzy tak postępują- zawsze mogą
odmienić swoje życie.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

16. Data: 2013-02-15 10:30:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> No dobrze, juz wylałeś na moją głowę kubeł pomyj

Nie tylko. Zdobyl ponadto pierdyliard social points (w swojej gowce liczac).

> Ale teraz do rzeczy - powiedz mi inteligencie na czym polega ta kolosalna
> różnica która odróżnia ciebie od świni hodowanej na rzeź?

W ilosci tzw. wolnosci chociazby.

17. Data: 2013-02-15 10:57:47

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-15 00:02, Chiron pisze:
> [...]
> próbować ten plan wprowadzić w życie. Rzeczona świnia nie potrafi
> zaplanować swojej przyszłości. Niczego nie potrafi zaplanować. Dąży do

Zdarza się że świnie zakopują nadmiar karmy na rezerwę żywnościową. Jest
to ewidentne planowanie. Tak samo potrafi zmienić miejsce postoju na
takie które w którym znajdzie więcej żywności. Jednak przecież nie o to
chodzi. Chodzi o tzw perspektywy, co do losu, doli, czy jak to zwał tak
zwał. A te perspektywy są dla wszystkich takie same. Coś powołuje
organizm na świat, każe mu walczyć o każdy dzień przetrwania, a na
koniec i tak wszystko wraca do punktu wyjścia, czyli do niebytu.

> [...]
> się, czymś popić i zaspokoić się seksualnie- ale przecież nie
> wszyscy...a nawet ci, którzy tak postępują- zawsze mogą odmienić swoje

Nic nie jest naciągane - człowiek ma taka samą świadomość tego po co
istnieje, po co go Coś powołało do istnienia w powłoce cielesnej jak ten
karaluch.
Ideały i inne te piekne i wzniosłe rzeczy, tylko przesłaniają gorycz
bezsensownej (dla samego zainteresowanego) egzystencji.

No cóż, poniekąd masz rację - takie ideały (te w sensie pozytywnym, jak
i negatywnym) na pewno pozwalają łatwiej znieść cały ten okres
oczekiwania na koniec. Ale czy można powiedzieć że takie zachowanie jest
w czymś lepsze od zachowania świń?.. Moim zdaniem to tylko chowanie
głowy w piasek, zamykanie się na ponurą rzeczywistość..

18. Data: 2013-02-15 11:13:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie jest naciągane - człowiek ma taka samą świadomość tego po co
> istnieje, po co go Coś powołało do istnienia w powłoce cielesnej jak ten
> karaluch.

Skad ta wiedza? Skad w ogole koncept., ze karaluch ma jakakolwiek
swiadomosc?

19. Data: 2013-02-15 11:13:29

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-15 11:30, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie tylko. Zdobyl ponadto pierdyliard social points (w swojej gowce
> liczac).

Pewnie go czymś uraziłem.. A może po prostu miał zły dzień.. Dobrze by
było gdyby przeprosił za swoje zachowanie, ale i bez tego przeżyję.

> W ilosci tzw. wolnosci chociazby.

To tylko iluzja.

20. Data: 2013-02-15 11:16:39

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15/02/2013 11:13, Ghost wrote:

> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Skad ta wiedza? Skad w ogole koncept., ze karaluch ma jakakolwiek
> swiadomosc?

... tudziez skad koncept ze czlowiek takiej swiadomosci nie posiada?

--

.

Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu
Gdzie się podziali?
Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro
Socjalizm, katolicyzm, liberalizm