Nie wierzę żeś zwierzę :-)

21. Data: 2013-02-15 11:44:53

Temat: Re: Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheDevineMe" <d...@t...com> napisał w wiadomości
news:rOoTs.33427$8N2.7048@fx11.fr7...

> ... tudziez skad koncept ze czlowiek takiej swiadomosci nie posiada?

Albo, ze Ziemia jest boska i plaska.

22. Data: 2013-02-15 11:46:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko iluzja.

Tak jak i ogol Twoich pogladow.

23. Data: 2013-02-15 11:58:45

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15/02/2013 11:44, Ghost wrote:

> Użytkownik "TheDevineMe" <d...@t...com> napisał w
> wiadomości news:rOoTs.33427$8N2.7048@fx11.fr7...

> Albo, ze Ziemia jest boska i plaska.

Nie filozuj.

--

.......................DHSL.........................
.

24. Data: 2013-02-15 12:03:29

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2013 12:13:11 +0100, Ghost napisał(a):

> Skad ta wiedza? Skad w ogole koncept., ze karaluch ma jakakolwiek
> swiadomosc?

Cokolwiek co ma zmysły i procesorek w głowie ma też i świadomość.
Oczywiście, świadomość świadomości nie równa.
--
Jacek

25. Data: 2013-02-15 12:53:17

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Maciejewski"

>Cokolwiek co ma zmysły
WKW to chyba tylko działający 1 zmysł.
Tylko to może być taka świadomość "kombinacyjna".

pzdr
olo

26. Data: 2013-02-15 14:42:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Cokolwiek co ma zmysły i procesorek w głowie ma też i świadomość.
> Oczywiście, świadomość świadomości nie równa.

Hmm, specyficzna definicja swiadomosci. Niestety niespojna z niczym.

27. Data: 2013-02-15 17:12:01

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2013 15:42:23 +0100, Ghost napisał(a):

> Hmm, specyficzna definicja swiadomosci. Niestety niespojna z niczym.

A z czym miała by być? Z sądami wyssanymi z palca na przestrzni wieków? Ja
tam wolę postrzegać świdomość jako czynność zmysłowo-umysłową. Mieć
świadomość to mniej więcej postrzegać coś i dokonywać wyboru reakcji.
Róznimy się ze zwierzętami jedynie zakresem percepcji (niekoniecznie na
plus) i szerszym spektrum reakcji.
--
Jacek

28. Data: 2013-02-15 18:00:00

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świadomość to mniej więcej postrzegać coś i dokonywać wyboru reakcji.
> Róznimy się ze zwierzętami jedynie zakresem percepcji (niekoniecznie na

Zatem gdyby Ci teraz odciac wszelkie zmysly, np. farmakologicznie,
przestalbys miec swiadomosc.

I znow same pierdy. A chcialoby sie z kims interesujacym pogadac.

29. Data: 2013-02-15 21:09:31

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2013 19:00:00 +0100, Ghost napisał(a):

> Zatem gdyby Ci teraz odciac wszelkie zmysly, np. farmakologicznie,
> przestalbys miec swiadomosc.
>
> I znow same pierdy. A chcialoby sie z kims interesujacym pogadac.

Sam pieprzysz. Będziesz miał świadomość braku bodźców zewnętrznych.
Wewnętrznych wygenerujesz sobie aż za dużo :)
Dopóki się nie nauczysz odpowiadać merytorycznie to raczej z nikim nie
pogadasz. U mnie też tracisz szansę.
--
Jacek

30. Data: 2013-02-16 07:50:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam pieprzysz. Będziesz miał świadomość braku bodźców zewnętrznych.
> Wewnętrznych wygenerujesz sobie aż za dużo :)

Typowe. Teza okazala sie dodupna to wymyslamy jakikolwiek bzdet dla
zaklejenia dziur.

> Dopóki się nie nauczysz odpowiadać merytorycznie to raczej z nikim nie
> pogadasz. U mnie też tracisz szansę.

Szczerze mam gdzies twoje szanse.

EOT

Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu
Gdzie się podziali?
Petycja przeciwko prześladowaniu przez kler dzieci i rodziców in-vitro
Socjalizm, katolicyzm, liberalizm