Nie wszyscy na NIE, to homofoby!

następny post »
From: " kk" <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Nie wszyscy na NIE, to homofoby!
Date: Sun, 19 Dec 2010 20:13:35 +0000 (UTC)

Póki co jesteśmy na prawie (polskie prawo zabrania adopcji dzieci
przez "rodziny" jednopłciowe, a urzędy stanu cywilnego nie mają pozwolenia
na dawanie ślubów parom homoseksualnym). Mam prawo nieżyczyć sobie widoku
homoseksualistów latających po ulicach z golymi tyłkami na swoich paradach
(prosze mi tylko nie pisać, że to nieprawda!). Nie życzę sobie widzieć
publicznie całujących się facetów i obmacujących , czy lesbijek i mam do
tego pełne prawo. Mam też niezgodę na adopcję przez homoseksualistów dzieci.
Nie tylko z resztą ja. Pisząc o "miejscach wyznaczonych" miałem na myśli
kluby, czy dyskoteki, jakie homoseksualiści sobie potworzyli i tak dalej.
Dopóki nie będą swoich obrzydliwości wywlekali na światło dzienne i
indoktrynowali swoimi "prawdami" ogółu społeczeństwa-zamiast pozostawić to
wszystko w ramach własnego srodowiska, to niech sobie robią co uważają.
Każdy jest wolnym człowiekiem i ma prawo wybrać drogę jaką chce (pod
warunkiem, że daje żyć innym). Nie jestem faszystą i nie życzę im zesłania
na wyspę odosobnienia, czy do obozu koncentracyjnego. Polskie prawo nie
zakazuje seksu homoseksualnego (spotykania się, tworzenia organizacji,
klubów i tak dalej..), a więc niech robią co chcą.
Ten włoski piosenkarz z wywiadu jest takiego samego zdania:
http://www.christianitas.pl/?sr=!czytaj&id=412&dz=10
&x=2&pocz=0&gr=
Powiedział on: "- Nie podobają mi się parady gejowskie, podczas których
paradują oni otwarcie. Dla kogoś takiego jak ja uodpornionego na tego typu
demonstracje może to się wydawać śmieszne. Jednak gdyby to miała oglądać
moja mała córeczka bardzo by mnie to martwiło. Moim zdaniem to demonstracja
Sodomy i Gomory - stwierdził Carrisi.
Tzw. parady gay pride, które co roku odbywają się w różnych państwach
europejskich i amerykańskich, a nawet w innych częściach świata często są
ekspozycją nagości, a biorący w niej udział homoseksualiści symulują i
niekiedy odbywają akty płciowe. Pederaści i lesbijki paradując ulicami miast
zmuszają znajdujących się w pobliżu przechodniów, z dziećmi włącznie, do
oglądania budzących odrazę zachowań obscenicznych.".

Ponadto powiem coś istostnego. Nie mam nic przeciwko aktywistom stojącym
okoniem do ządań głównego nurtu homoseksualistów, a będącym
homoseksualistami. Jeżeli tylko przestrzegają wyznaczonych dla nich granic,
lub powstrzymują się od praktykowania homoseksualnego stylu życia, to jak
najbardziej mogą się wypowiadać w tej kwestii i nie ma w tym żadnej obłudy
(jak tu niektórzy sugerują).
Ostatnio czytałem wypowiedz pewnej lesbijki (żyjącej w związku z drugą
kobietą). Niedwuznacznie skrytykowała ona aktywistów homoseksualnych, którzy
dążą do uzyskania prawa do adopcji dzieci. Powiedziała, że podejmując takie
decyzje nie można koncentrować się na pragnieniach homoseksualisów
związanych z chęcią posiadania "własnych" dzieci. Zwróciła natomiast uwagę
na sytuację niewinnych dzieci, które w ten sposób narażone są na szykany
otoczenia i niewłaściwe wzorcie wychowania.
http://www.mamaitata.org.pl/