Nie zaniedbali???

11. Data: 2013-07-18 20:46:52

Temat: Re: Nie zaniedbali???
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-18 20:43, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Ale czy to coś zmiana? Takie małe dziecko nie powinno być pod opieką?

Było. Kamer sklepowych na pewno.

12. Data: 2013-07-18 20:48:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale to coś zmienia w kwestii braku dozoru rodzicielskiego? Weź, przecież
> to nie był nadruchliwy 5-6-latek, lecz dziecko 2,5 roczku, czyli majtające
> się dosyć powoli i to przy rodzicach. Nie wiem, jak trzeba być zajętym (i
> czym), żeby w sklepie dwoje rodziców nie zauważylo, co robi dziecko przez
> kilka minut! - kilku, bo musiało przecież najpierw jakiś czas zdradzać
> oznaki zainteresowania tymi butelkam, a potem dopiero wziąć, odkręcić i
> zjeść.

Rodzice zapewne byli zainteresowani kostkami pachnącymi do wuceta. Tyle
zapachów i kolorów. A na coś się zdecydować trzeba.

13. Data: 2013-07-18 20:58:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 20:46:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-18 20:43, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Było. Kamer sklepowych na pewno.

Czyli to SKLEP jest winny!
33333-P
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

14. Data: 2013-07-18 20:59:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 20:48:46 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-18 20:38, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Rodzice zapewne byli zainteresowani kostkami pachnącymi do wuceta. Tyle
> zapachów i kolorów. A na coś się zdecydować trzeba.

Na dziecko chyba tyż się decydowali w charakterze breloczka...

15. Data: 2013-07-18 21:00:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli to SKLEP jest winny!
> 33333-P

Ależeco?
Sklep jest okiem świadkiem.

16. Data: 2013-07-18 21:03:12

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 20:46, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-18 20:43, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Było. Kamer sklepowych na pewno.

Nie ma fizycznej możliwości (ani obowiązku) latania za każdym klientem.

17. Data: 2013-07-18 21:38:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 21:00:37 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-18 20:58, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ależeco?
> Sklep jest okiem

Opatrzności chyba jednak nie...

> świadkiem.

Nic nie pomogło to producentowi jak widać - nie napisał maczkiem na
etykiecie "Rodzicu pilnuj dziecka w sklepie, bo może zeżreć"... czy innego
w tym typie dupochronu... to i płacić musi. Rodzic nie musi wiedzieć tego,
co producent, nie?
;-PPP

18. Data: 2013-07-18 22:10:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 21:38, Ikselka pisze:

> [...]
> w tym typie dupochronu... to i płacić musi. Rodzic nie musi wiedzieć tego,

Ależ jest, jak najbardziej jest!
"Produkt żrący" (jak byk, nawet dla analfabetów są ikonki) oraz "Chronić
przed dziećmi".
Taki produkt nie powinien być w sklepie w zasięgu ręki dziecka.
A jest, w wielu sklepach.

Ewa

19. Data: 2013-07-18 22:42:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:10:30 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> przed dziećmi".
> Taki produkt nie powinien być w sklepie w zasięgu ręki dziecka.

Na dobrą sprawę to i draże nie powinny być - bo się zadławić dziecko może.
:-|

20. Data: 2013-07-19 08:46:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 22:42, Ikselka pisze:

> Na dobrą sprawę to i draże nie powinny być - bo się zadławić dziecko może.
> :-|

Na drażach nie widziałam takich ostrzeżeń.

Ewa

Szalom!
chcę sobie fundnąć taki fryz
Kołobrzeg w sierpniu?