Niedzielny Obiad

1. Data: 2001-02-23 01:02:54

Temat: Re: Niedzielny Obiad
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote >
> Cytrynowa to zupelnie nie_zwykla zupa...
> Ja o takiej nie slyszalam...
> Ciekawe, czy bym znienawidzila?
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Zupa cytrynowa to bardzo elegancka i wykwintna zupa.
Bardziej wyszukana niz rosol. Jesli lubisz zupy z ryzem to
z pewnoscia lubilabys zupe cytrynowa :-))))
Ania

1. Data: 2001-02-23 09:03:38

Temat: Odp: Niedzielny Obiad/Zrazy wieprzowe z rodzynkami
Od: "Sitek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson"
< napisal w wiadomosci
Gwarantowany brak miesnego rozbryzgu.

> Krysia
A jaki jest smak "miesnego rozbryzgu"? Tego jeszcze nie slyszalem sorki
jadlem

1. Data: 2001-02-23 09:23:44

Temat: OT Odp: Niedzielny Obiad
Od: "Old Rena" <g...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych zapytala w odpowiedzi:
sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> CO??? Czyzby ktos tu mial zrobaczywialy umysl???

Przepraszam, ze sie wtracam. :) Chiba chodzi o kuchenne przyslowie
"przyganial kociol garnkowi". Ze niby ten "stary"
Old Rena
[Renata Gierbisz]

1. Data: 2001-02-23 11:30:19

Od: "Shaman" <S...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprosimy o parę słów na temat tychże klusek tartych. Co to takiego?
> AniaK

hmmm.. ja to znam tylko z widzenia.. ale z perspektywy przyglądającego
wygląda to tak:
- trze się ziemniaczki (kartofelkami na Śląsku zwane) na tarce tak by wyszła
"ziemniaczana ciapraka" :-))) potem dodaje się mąki ziemniaczanej (chyba
takiej) no i wszystko się zagniata.. nie wiem czy jeszcze wchodzą w skład
tego wszystkiego jakieś jajka tudzież inne kuchenne przysmaki...

:-)
PZDR
Shaman

1. Data: 2001-02-23 12:54:51

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sitek
> A jaki jest smak "miesnego rozbryzgu"? Tego jeszcze nie slyszalem sorki
> jadlem

tego sie nie je tylko oglada:)

Ewa

1. Data: 2001-02-23 15:32:40

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Ach, przypomnialo mi to swietne danie, o ktorym zupelnie zapomnialam, a
> robilam czesto.
>
> Kotlety schabowe bez kosci rozbic na cieniutko, porzadnie natrzec z obu
> stron majerankiem i pieprzem, troszke soli, posypac rodzynkami, i zwinac
> jak zrazy. Spiac wykalaczka, obtoczyc w mace, obsmazyc na zloto,
> przelozyc do garnka, patelnie zalac rosolem, zeskrobac,

co zeskrobac?...

Justyna

1. Data: 2001-02-23 22:57:46

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Trzcinska wystukała w wiadomości <3...@s...pl>:

> co zeskrobac?...

To, co rzywarło podczas obsmażania. Oczywiście jest to na pewno rakotwórcze i
powodujące gradobicie, ale sos nabiera smaku :).

[ciach reszta przepisu]

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-02-24 16:05:02

Od: "Sitek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja pytam jak smakuje?
Użytkownik "Ewa" <e...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Sitek
>
> tego sie nie je tylko oglada:)
>
> Ewa

stek
RE: Gołąbki - trochę inaczej.
pączki
Re: Nie ma jak imprezka przy malutkim grilli węglowym... [Było: Re: Lawa grill]
HYMN NA CZESC MAGDY BASSET