Niekonczacy sie problem z lupiezem

1. Data: 2004-09-22 07:54:18

Temat: Re: Niekonczacy sie problem z lupiezem
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <j...@o...pl> wrote in message
news:ciq63g$6ev$1@news.dialog.net.pl...

> jak sie nazywa sporo tanszy polski odpowiednik?

Dołączam do pytania :).
barbarella

1. Data: 2004-09-22 19:32:29

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie nazywa sporo tanszy polski odpowiednik?

Nizoxin firmy Aflofarm- właśnie wchodzi na rynek- butelka ma pojemność 100ml
(Nizoral 60ml) i kosztuje ok. 26zł.

1. Data: 2004-09-22 19:42:26

Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nizoxin firmy Aflofarm- wlasnie wchodzi na rynek- butelka ma pojemnosc
100ml
> (Nizoral 60ml) i kosztuje ok. 26zl.

dzieki!

A.

1. Data: 2004-09-23 10:49:36

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> wrote in message news:cisk0d$sha$1@news.onet.pl...

> Nizoxin firmy Aflofarm- właśnie wchodzi na rynek- butelka ma pojemność
100ml
> (Nizoral 60ml) i kosztuje ok. 26zł.

Super!! I to jest ta sama substancja? Aż się wierzyć nie chce :).
Jeszcze nie mają tego na stronie aflofarmu. :(
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-09-26 08:58:32

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super!! I to jest ta sama substancja?
tak, ta sama substancja, w tym samym stężeniu (2%).

>Aż się wierzyć nie chce :).
wygasł patent na ketokonazol i teraz każdy może robić leki (szampony) z niem
w składzie; np. Ziaja ma Ketozen (1%)

> Jeszcze nie mają tego na stronie aflofarmu.
no, niestety- problem z aktualnością stron www ma większość polskich firm i
wyglada na to, ze nie zależy to od branży. ale jestem pewna, ze gdybyś
napisała do Aflofarmu to przyznaliby się do Nizoxinu.

Kanebo
Krem wybielający i wygładzający do rąk.
[gdzie w Wawie] kosmetyczka &...
Eveline Cosmetics