Niektóre kobiety mają pizdy...

11. Data: 2015-05-23 20:47:20

Temat: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
Dnia Sat, 23 May 2015 10:16:50 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> Fragi
>
> No dobrze napisze łagodniej, pizdeczka zamiast mózgu.

U Ciebie nawet tego nie ma :)

> Ty jesteś
> w stanie pomyśleć w tej pizdeczce logicznie, że nie głosuje się
> na oprawców i że niby-geje, przekonujące do programu Dudy, to
> biuro pisu, który chce skusić ten elektorat?

No dobrze, napiszę ostrzej, skoro tak się prosisz(sic!) :)
Czy w Twojej zalanej nienawiscią i fanatyzmem mózgownicy jest w stanie
zmieścić się fakt, iż artukuł z Polityki potwierdza te Twoje powyższe
wypociny??? Biorąc to pod uwagę, Twoje ataki pod moim adresem są totalną
kompromitacją, a Ty jako rozmówca stajesz się, jak zwykle zresztą,
całkowicie niewiarygodny. Ale czego się można spodziewać po Absolwencie
Podstawówki :)

M.

W tej polityce to co chwila pokazują się artykuy dziwnej treści, ty sobie poczytaj
opinie na temat polityki, to spotkasz najczęściej nazwę iż to tuba propagandowa
piso-kleru. Jak von Braun napisał, globem nie da sobą manipulować i wbij to sobie w
to twoje piździsko .

12. Data: 2015-05-23 20:55:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
> [...]

kompromitacją, a Ty jako rozmówca stajesz się, jak zwykle zresztą,
całkowicie niewiarygodny. Ale czego się można spodziewać po Absolwencie

Przecież to katoliczka i lubi być przykuta na łańcuchu w kuchni by wpadać i wylewać
na nią pomyje. No przecież o to walczy wspierając pisu-kler, to czego wymagasz. ?

13. Data: 2015-05-23 21:08:26

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 20:55, Penetrator pisze:

> Przecież to katoliczka i lubi być przykuta na łańcuchu w kuchni by wpadać i wylewać
na nią pomyje. No przecież o to walczy wspierając pisu-kler, to czego wymagasz. ?

chcialbym zauwazyc, ze kuchnia jest jednym z lepesiejszych miejsc pobytu
w czterech scianach, a nawet przewyzsza pozostale

--
gazebo

14. Data: 2015-05-23 21:09:30

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

chcialbym zauwazyc, ze kuchnia jest jednym z lepesiejszych miejsc pobytu
w czterech scianach, a nawet przewyzsza pozostale

W budzie jest jeszcze lepiej.

15. Data: 2015-05-23 21:15:17

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 21:09, Penetrator pisze:

wylewać na nią pomyje. No przecież o to walczy wspierając pisu-kler, to czego
wymagasz. ?

> W budzie jest jeszcze lepiej.

to w ramach twojego powrotu do szkoly? :]

--
gazebo

16. Data: 2015-05-23 21:34:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 maja 2015 18:57:12 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gratuluję, na tym levelu nauczysz się techniki odpuszczania.
> Sobie ;)
>
> Dębska

...nie(od)puszczalska (jeszcze) ;P

17. Data: 2015-05-23 21:41:59

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 20:47, Penetrator pisze:
> [...]
piso-kleru. Jak von Braun napisał, globem nie da sobą manipulować i wbij to sobie w
na co sie przerzucisz jak juz wszystkich zezresz? :)

--
gazebo

18. Data: 2015-05-23 21:45:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-23 o 21:08, Penetrator pisze:
> W irlandii katolicyzm się skończył przez masowe gwałty latami czynione, bo głupcy
dali klerowi ogromne przywileje, więc i ogromnie nagwałcili. ( polacy nie wyciągają
wniosków)
> Po paru latach już mamy Irlandie legalizującą homozwiązki, tym samym polska
pozostała ostanim krajem europy, gdzie ciemota z zboczonego średniowiecza niszczy ten
kraj i ludzi prześladuje w imię zbrodniczej sekty zboczeńców. Zadupie afryki po
prostu.

cieszymy sie czy placzemy?

--
gazebo

To katoliczka lubi łomot za kilka dni znowu będzie chciała.

19. Data: 2015-05-23 21:53:41

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 21:45, Penetrator pisze:
> To katoliczka lubi łomot za kilka dni znowu będzie chciała.
ale jaja, ja tez jestem katolikiem

--
gazebo

20. Data: 2015-05-23 21:58:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>propagandowa >piso-kleru. Jak von Braun napisał, globem nie da sobą
>manipulować i wbij to sobie w to twoje piździsko .

Oczywiście, że tobą się nie da manipulować. Boć już bardziej się nie da

--

Chiron

Polska republika wyznaniowa
Kościół Katolicki