Niektóre kobiety mają pizdy...

21. Data: 2015-05-23 22:16:45

Temat: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 21:58:12 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Oczywiście, że tobą się nie da manipulować. Boć już bardziej się nie da

:DDD

M.

22. Data: 2015-05-23 22:31:10

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 11:47:20 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> Fragi

> U Ciebie nawet tego nie ma :)

> No dobrze, napiszę ostrzej, skoro tak się prosisz(sic!) :)
> Czy w Twojej zalanej nienawiscią i fanatyzmem mózgownicy jest w stanie
> zmieścić się fakt, iż artukuł z Polityki potwierdza te Twoje powyższe
> wypociny??? Biorąc to pod uwagę, Twoje ataki pod moim adresem są totalną
> kompromitacją, a Ty jako rozmówca stajesz się, jak zwykle zresztą,
> całkowicie niewiarygodny. Ale czego się można spodziewać po Absolwencie
> [...]
Furiacie, ja nie czytuję "Polityki" :) Ten artykuł wygooglałam i wkleiłam
specjalnie dla Ciebie, by obnażyć, po raz kolejny zresztą, Twoją prawdziwą
"twarz" :) Zachowałeś się tak, jak chciałam, byś się zachował, czyli
tańczysz, jak Ci zagrają :) Fragi napisze, glob opluje, bez zagłębienia się
w temat :) Chiron napisze, Ty czy ktoś inny opluje :) Przewidywalność do
bólu. Ale poobserwować można, hehe :)

> to co chwila pokazują się artykuy dziwnej treści, ty sobie poczytaj
> opinie na temat polityki, to spotkasz najczęściej nazwę iż to tuba
> propagandowa piso-kleru.

"Polityka" jest antypisowka! :) I taki jest ten artykuł! Ale sorry,
zapomniałam, że Ty czytać nie umiesz...
Absolwencie przedszkola (popatrz, "awansowałeś"), "Polityka" mnie nie
interesuje :) Interesują mnie reakcje ludzi, dlatego tu zaglądam :)
I śmieszy mnie to, jak bardzo przewidywalne są zachowania pewnych osób
względem innych :) W tym m.in. Twoje, darmozjadzie :)

> Jak von Braun napisał, globem nie da sobą
> manipulować

LOL

M.

23. Data: 2015-05-23 22:32:25

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 21:53:41 +0200, gazebo napisał(a):

> ale jaja, ja tez jestem katolikiem

Powiedziałabym, podajmy sobie dłonie, ale... :P

M.

24. Data: 2015-05-23 22:37:57

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 22:32, Fragi pisze:

> Powiedziałabym, podajmy sobie dłonie, ale... :P

generalnie czyste mam, chociaz moglo to zabrzmiec dwuznacznie :))

--
gazebo

25. Data: 2015-05-23 22:38:56

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 22:31, Fragi pisze:

> [...]
> I śmieszy mnie to, jak bardzo przewidywalne są zachowania pewnych osób
> względem innych :) W tym m.in. Twoje, darmozjadzie :)

bo generalnie globem manipuluje slonce oraz inne gwiazdy

--
gazebo

26. Data: 2015-05-23 22:40:35

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 12:09:30 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> gazebo

> W budzie jest jeszcze lepiej.

No tak, dlatego się nie przeprowadzasz, tylko łeb wysadzasz i szczekasz...

27. Data: 2015-05-23 22:44:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I śmieszy mnie to, jak bardzo przewidywalne są zachowania pewnych osób
> względem innych :) W tym m.in. Twoje, darmozjadzie :)

Podziwiam upór
:-)

--

Chiron

28. Data: 2015-05-23 22:49:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, dlatego się nie przeprowadzasz, tylko łeb wysadzasz i szczekasz...
Oj, zebyś wiedziała jak wygląda jego dom...

--

Chiron

29. Data: 2015-05-23 22:55:09

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:44:52 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podziwiam upór
> :-)

Wolne mam chwilowo :)

M.

30. Data: 2015-05-23 22:56:26

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:49:39 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj, zebyś wiedziała jak wygląda jego dom...

Zapewne tak, jak wypowiedzi...

M.

Polska republika wyznaniowa
Kościół Katolicki