Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

następny post »
From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Date: Wed, 7 Nov 2018 21:08:02 +0100

Nie wiem czy to z psychologia ma duzo zwiazku, ale z poczucia obowiazku
informuje, ze niemieckie firmy (np. BASF, SAP) wydaly 2 mln USD na
amerykanskie wybory. Do mnie tez ciagle przychodzily maile z prosba o
wsparcie (np. od Obamy, Albright), wiec prywatne osoby z zagranicy
pewnie tez rzucily troche dolarow na wybory za Oceanem? Dlaczego?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej