Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

Data: 2018-11-09 17:38:09
Temat: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 09.11.18 um 15:15 schrieb Trybun:

> Tu nie chodzi o jakieś srebrniki a o ich (Niemców) stosunek do sprawy.

Tak sobie mysle, bo nie jestem czyims adwokatem lub przedstawicielem
kogos, ze mozna powiedziec za wieszczem: >znaj proporcjum, mocium
panie<. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Chiny, USA ujmuja
polityke globalnie. Oni rozmawiaja ze soba, robia ze soba interesy, a
inni to robia dla nich tylko jakies szumy.
Wlosi robia awantury, to sie tym przejmuja. Bo Euro. Austriacy daja
paszporty mieszkancom Pld. Tyrolu, to z nimi gadaja.
A Polska, Grecja skarza sie co jakis czas na szkody wojenne, to krotko
wspomina o tym rzecznik (lub jego zastepca) prasowy rzadu i odsyla do
dawnych orzeczen. I tyle.
Prasa odnotowuje to gdzies na trzeciej stronie i przypomina o sytuacji
wewnetrznej. Na drugi dzien musisz sie bardzo starac, zeby to znalezc.

To "wieszcz":
>Jeszczeć młoda jest i ona,
Ależ wdowa - doświadczona,
Zna proporcją, mocium panie,
I nie każe fircykować,
Po kulikach balansować.<

A to "agentura":
np. od 23:00 https://www.youtube.com/watch?v=xDey1ParCnQ
Wiem, ze to wredne, ale ogladalem wczoraj Miedlara i zyje ...
--
saluto
Silvio Balconetti