Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

Data: 2018-11-08 20:10:55
Temat: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 08.11.18 um 09:05 schrieb Trybun:

> Z obowiązku jako okupowanego kraju.

Z obowiazku prowokatora. :-) Chcialem podbudowac wiare w niektorych, ze
Niemcy placa roznym prowokatorom, wspieraja partie, cos jak kiedys z
Leninem, ktoremu dali forse na obalenie cara i wyslali w zaplombowanym
wagonie. Problem polega na tym, ze firmy niemieckie wplacily okolo 70%
na republikanow! Business is business, a im chodzi o obecnych politykow,
ktorzy im pomoga w pracy, a przynajmniej nie beda przeszkadzali. Zmienia
sie rzady, to zaplaca innym. A jak czytalem ksiazke o Trumpie (Fear) to
okazalo sie, ze on sam od nastu lub wiecej lat nie chodzil wybierac, a
pieniadze przekazywal na demokratow.

Wodan akbar!
--
saluto