Nienawiść

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================

======================

Nawet Salomon z pustego nie naleje...

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Nov 2010 09:10:29 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
.net...

.net...

==============

> Trzeba być nie lada Strzelcem, żeby mnie upolować ;)

> Ja sobie upolowałem jedną Wagę- wystarczy mi:-)

To co mnie podglądasz? :)
Ja już dawno temu upolowana zimuję z rakiem :)

Pozdrawiam,
M.

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" napisał w wiadomości grup
net...

> Ja sobie upolowałem jedną Wagę- wystarczy mi:-)

To co mnie podglądasz? :)
Ja już dawno temu upolowana zimuję z rakiem :)

Biedny raczek:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================

> To co mnie podglądasz? :)
> Ja już dawno temu upolowana zimuję z rakiem :)

> Biedny raczek:-)

Nie wiem, gdzie żeś mnie astrologiczne uplasował,
(ja pary z ust nie puściłam), ale zapewniam Cię,
że zimy u nas niezwykle łagodne :)

Pozdrawiam,
M.

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 12:03, Lebowski pisze:

> Podejrzewam, ze gdyby zalezalo mi na Twoich reakcjach to nie uzywalbym
> serwera, z ktorego raczej nie powinnas odbierac postow.

Zauważyłam. A kiedy zależy Ci na mojej reakcji, zmieniasz serwer oraz
nick. Jednak czasami i ja korzystam z innego serwera. No ale wtedy na
ewentualną moją odpowiedź możesz liczyć co najwyżej z dużym opóźnieniem.
BTW Po co ta gimnastyka?

> [...]
> ktorych poziom agresji czy zaczepnosci jest znacznie wiekszy, a kultury
> niezbyt wysoki.
> Pewnie od reki mi na to nie odpowiesz, ale czy moglabys sie zastanowic,
> czy faktycznie takie posty sa potrzebne, abys mogla zaprezentowac na
> nich owe braki i naprawde ladna kulture osobista?
> Tzn. czy musza byc te wszystkie krytyki, 'ku*wy' i inne wulgaryzmy, czy
> negatywne okreslenia innych ludzi lub jakichs zjawisk, abys mogla
> zaprezentowac swoja uprzejmosc i kulture?
> Bo mam takie wrazenie, ze jakos te elementy i okolicznosci sie z Toba

Nie bardzo rozumiem, o co mnie pytasz. Jakoś jaśniej się nie dało?

Ewa

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 22:59, Lebowski pisze:

> Coz moge wiecej dodac? Wylozylem sparawe chyba juz dokladnie.
> Zajelo mi troche czasu aby to zaobserwowac, wiec pewnie tez bedziesz
> troche potrzebowac. Jak wyda Ci sie to juz jasne, to wtedy ew. mi
> odpowiesz ;)

No cóż, mam wrażenie, że to bardziej pretensja niż pytanie. Mogę się
mylić, bo trudno się domyślić, o co naprawdę chodzi.
A co by się właściwie stało, gdybyś wprost napisał to, co masz na myśli?

Ewa

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-13 10:55, Lebowski pisze:

> To dziwne, bo napisalem naprawde wprost to co mialem na mysli.
> Pewnie moglbym to jakos, sam nie wiem, splycic?
> Tylko odpowiedz na takie pytanie nie bylaby chyba odpowiedzia na jego
> oryginal.
> Ciekawe skad bierze sie Twoj tak znaczny brak zrozumienia? ;)

W kontekście innych wypowiedzi, które do mnie kierowałeś rozumiem to
jako pretensję do mnie o to, że:
a). za dużo piszę,
b). rozmawiam z nieodpowiednimi osobami.

Trudno. Może uda Ci się znaleźć serwer, z którego mnie nie widać.

Ewa

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Redart, to co piszesz, to jest właśnie myślenie "stereotypami narodowymi",
> które ma niewielkie poparcie w wiedzy historycznej :-)

Moze i masz racje, ale zauważę podobnie jak Medea: sam tyle tu pisałeś
o memach narodowych :) Nasilenie różnych memów w narodach jest różne.
Ba - nawet różne są choroby psychiczne w różnych kulturach ... Psychiatra,
który nie bierze tego pod uwagę jedzie do Afryki i ponosi totalną porażkę

Fajnie byłoby też poeksploatować naród Japończyków. Czy krność i ten
'ordnung' jeszcze bardziej zaawansowany niż u Niemców (zwiazany zapewne
z gęstością zaludnienia) mieli już przed II WŚ (gdzie byli agresorem i ...
mieli
cesarza ), czy to efekt już powojenny ?

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Podałem Ci powyżej przykłady. Osoby, które wymieniłem- Ola, pracująca
> wciąż ze sobą- potrafi bez emocji rozmawiać o swoim życiu, raku. Bez
> emocji- czyli: nie ze schowanymi głęboko emocjami, ale z przepracowanymi
> emocjami.
> Możesz być z osobą chorą- i współczuć, jednak czy Ty potrafisz określić-
> na ile to jest realizowanie Twoje ego, robienie sobie samemu dobrze? Takie
> działanie bywa bardzo niebezpieczne- dla osoby, która staje się
> przedmiotem takiej działalności przede wszystkim.

Ok Chiron, nie odmawiam Tobie jakiejś specyficznej wiedzy czy zdolności
do czynienia prawidłowych obserwacji. Dalej jednak nie rozumiem, dlaczego
tak bardzo zajmujesz się karmą innych ludzi a jednocześnie masz do ludzi
taki dystans, tak ławo ich oceniasz. Oraz - dlaczego starasz się prawa
karmy brać w formie skrajnej i literalnej. Dla mnie jest oczywiste, że prawo
przyczyny i skutku działa, że rzeczy nie dzieją się bez przyczyny. Ale
jednocześnie
nie widzę powodu, by ten 'model' nakładać na rzeczywistość w sposób
'bezwzględny', w kazdej sytuacji, że zawsze jest on prawdziwy i rzeczywisty.
Dlaczego podkreślać 'prawdziwość' prawa karmy w stosunku do dziewczynki,
która rodzi się z cieżkimi wadami wrodzonymi ? A może jest coś, jakaś idea
dużo bardziej warta zachodu w takiej sytuacji ?

Z buddyzmu, który jest bardzo przywiązany do idei karmy, płynie
także nauka, że karma, jak wszystko, ma naturę pustki. Jest iluzoryczna.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Więc Poznaniacy to Polacy, czy nie? :-)

A ja jestem Polak, czy nie ?
I od razu mówię: wadać różnicę. Mieszkam w Trójmieście, jeżdżę do Słupska
- i mówię Wam - jest różnica. Chodzi właśnie o ten zachodni porządek.
Na Pomorzu jest po prostu słabiej. Gdyby nie turystyka to ja nie wiem,
co by tu było ...

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.