Nienawiść

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chiron, a Redart/Zażółcony to jaki znak zodiaku ? Podaj dwa, które Ci
> pasują.

Ryby.

Qra

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2010 12:21:07 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chiron, a Redart/Zażółcony to jaki znak zodiaku ? Podaj dwa, które Ci
> pasują.

Bliźniak lub wodnik. Ewentualnie waga.

> Strzel też może wg. choroskopu Chińskiego.
> Ale z uzasadnieniem, dlaczego taki znak Ci pasuje.
> [...]
Bo tak :)

Pozdrawiam,
M.

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2010 04:50:14 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Z tego co zrozumiałem przynajmniej 3: Stalker, Qra i Fragile?

Źle zrozumiałeś, tak więc pudło ;)

> Ktoś
> jeszcze?
> Na oko rzecz biorąc, 3 skorpiony są już niebezpiecznie blisko
> przekroczenia psp-owego limitu użytkowników na jeden znak, więc rysuje
> nam się jakaś prawidłowość.

Się nie rysuje ;)

> Może gdyby sporządzić

Sporządź. A najpierw zgadnij spod jakiego jestem znaku. To banalnie
proste :)

> statystykę/zestawienie zodiakalne userów,
> znaleźlibyśmy się troszkę bliżej odkrycia mitologicznego zestawu cech,
> predysponującego wybrane jednostki do wkręcenia się w psp.

Pozdrawiam,
M.

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2010 19:54:13 +0100, Fragile napisał(a):

> Bliźniak

_Bliźnięta_.
Źle ze mną. Przed chwilą ciasto chciałam wstawić do zmywarki. Powinnam się
w końcu wyspać...

> lub wodnik. Ewentualnie waga.

> Bo tak :)

M.

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 20:03, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Mon, 15 Nov 2010 04:50:14 -0800 (PST), bazzzant napisa (a):

> le zrozumia e , tak wi c pud o ;)

> Si nie rysuje ;)

> Sporz d . A najpierw zgadnij spod jakiego jestem znaku. To banalnie
> proste :)

> Pozdrawiam,
> M.

Było wprowadzać mnie w błąd?
Teoria mi się posypała

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2010 13:11:15 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> Było wprowadzać mnie w błąd?
> Teoria mi się posypała

"Ulepisz" albo "postawisz" (nie wiem, w czym się specjalizujesz) drugą, i
trzecią, i dziesiątą... :) Wierzę w Ciebie.
Tylko zawsze pamiętaj, by dobrze zwilżyć piasek i baaaardzo delikatnie
stukać łopatką. A potem nie ruszaj się i nie oddychaj. Chwilę powinna
postać. Przynajmniej do następnego przypływu ;) Informacji oczywiście :)

Pozdrawiam,
M.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ryby.

No ale dlaczego, qro, dlaczego ryby ? Żądam obnażenia Redarta w qurze.

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 11:34, zażółcony <r...@x...pl> wrote:
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:64976d8f-d5f3-4e58-b92e-db785dae8e0e@
s5g2000yqm.googlegroups.com...

> A ja jestem Polak, czy nie ?

A masz wszystkie cechy narodowego charakteru, czy też mentalności? :-)
Wpisujesz się w stereotypy? (Tylko które? Nasze własne o sobie, czy w
te innych o nas?)
Tzn. jesteś gościnny i rycerski, czy też nosisz białe skarpetki do
sandałów, dużo pijesz i kradniesz? :-)
(Pomieszanie kategorii przy stereotypach zamierzone)

> I od razu mówię: widać różnicę.

No to albo którzyś to nie Polacy, albo stereotyp sie nie zgadza :-)

Stalker

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> [...]
s5g2000yqm.googlegroups.com...

> A ja jestem Polak, czy nie ?

> A masz wszystkie cechy narodowego charakteru, czy też mentalności? :-)
Ja tam nie wiem. Ja wiem, że się urodziłem i mieszkałem w Poznaniu
i lubię pyry. A także poznańskie pyzy.

> ... nosisz białe skarpetki do sandałów ...
Przegiąłeś, teraz to naprawdę przegiąłeś, PLONK.

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 10:57, zażółcony <r...@x...pl> wrote:

> Moze i masz racje, ale zauwa podobnie jak Medea: sam tyle tu pisa e
> o memach narodowych :)

A mem to to samo co gen? :-)

Niemniej celna uwaga, bo pokazuje właśnie jak zbiorczo traktuje sie
pewne zagadnienia.

Bo o czym my tak naprawdę myślimy mówiąc: "narodowy charakter"?
(Glob ostatnio nawet o narodowej mentalności pisał i Chiron to
Krzyżak :-)
Czy też co się składa na to pojęcie? Jak to pewna pani w tytule swojej
książki zawarła:
"Geny czy wychowanie?" Co i w jakiej proporcji ma wpływ na "charakter
narodowy?"

Czy kształtują nas PRZEDE WSZYSTKIM cechy, które "wyssaliśmy z mlekiem
matki",
(co np. niemiecki "wilczy naród" (by XL) robi wyjątkowo dobrze i mamy
gotowy wniosek:
każdy Niemiec od razu rodzi się nazistą)

Czy może geny dają tylko pewien ogólny POTENCJAŁ, który w zależności
od wychowania
(czytaj: programowania MEMAMI) może się przemienić w "dobro" lub
"zło"?

Zastanawiając się nad powyższym można rozważać choćby dwa przykłady:

1. Z naszego podwórka: Co sie dzieje takiego, że Polacy, którzy na
miejscu nie potrafią się:
zorganizować, pracować, co tam jeszcze, po wyjeździe na Zachód doznają
nagłej metamorfozy? :-)
(tzn. czy POTENCJAŁ genowy da się wykorzystać tylko i wyłącznie w
jeden sposób? A może to właśnie memy decydują o tym jak zostanie
wykorzystany potencjał i wystarczy ludzi "przeprogramować"?)

2. USA przyciąga do siebie ludzi, o pewnym profilu
"osobowościowym" (czytaj: zapewne genetycznym),
skuszonych "amerykańskim snem", "od pucybuta do milionera" itd. Oni
sie tam zjeżdżaja z całego świata...
Czy można powiedzieć, że to Amerykanie wysysają z mlekiem matki
odwagę, chęć ryzyka i co tam jeszcze?

> Fajnie by oby te poeksploatowa nar d Japo czyk w. Czy krno i ten
> 'ordnung' jeszcze bardziej zaawansowany ni u Niemc w (zwiazany zapewne
> z g sto ci zaludnienia) mieli ju przed II W (gdzie byli agresorem i ...
> mieli
> cesarza ), czy to efekt ju powojenny ?

No cóż, seppuku to nie jest wymysł ostatnich lat. A kamikadze nie
wyrośli PO wojnie :-)

Stalker

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.