Nienawiść

491. Data: 2010-10-21 07:04:34

Temat: Re: Nienawiść
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
news:i9nk4m$961$1@news.onet.pl...

> Może Paweł jeszcze nie zdążył wytworzyć przeciwciał anty-pimpusiowych.

Wytworzył. W sensie wystarczającej wiedzy na temat jego sposobu myślenia i
wytworów tego myślenia, żeby nie musieć już czytać.

Zdziwienie Trenera też mnie nie dziwi.

P.

492. Data: 2010-10-21 07:05:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, ja zawsze pamiętam , ale najczęściej już tylko ja...

I tu by pasowala diagnoza alkoholiczno/anorektyczna bardziej, niz do
Chirona.

493. Data: 2010-10-21 07:06:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 08:59, Qrczak pisze:

> O żesz... a ja lubię jaja.

Ale nie własne... chyba?

--
Pozdrawiam - Aicha

494. Data: 2010-10-21 07:10:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 23:01, vonBraun pisze:

> Nie lecz się. Ten pogląd jest uważany za zupełnie dobrą hipotezę
> wyjaśniającą "tradycyjną" niechęć do teściowych
> vB

A jak tę zasadę analogicznie przetransponować na niechęć do teściów?

Ewa

495. Data: 2010-10-21 07:14:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 23:40, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Serio?

Chcesz mnie jakoś pocieszyć? ;)

Ewa

496. Data: 2010-10-21 07:15:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 01:29, Veronika pisze:

> No tak.
> Te co ciężko fizycznie pracują na wsiach mają udawane popsute kręgosłupy.
> Prawdziwie psują się tylko tym na miastach.
> Od siedzenia przed monitorem.

:D

Ewa

497. Data: 2010-10-21 07:16:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 09:02, Ghost pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrobic jak zrobic, trzeba zrobic test kto te nutki w ogole odroznia...
> vonBraun?

Tylko zaburzeni.

Zgłaszam się.
Ewa

498. Data: 2010-10-21 07:17:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 08:55, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Trzeba być umuzykalnionym

Słuch absolutny wraca na psp niczym bumerang.
Hanka znów zaczęła.

Ewa

499. Data: 2010-10-21 07:19:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 00:56, Nowy lepszy tren R pisze:

> Serio mówię - ma fajny głos ta kobietka.

A nie wydaje Ci się, że ma głos "niepełny"? Tak jakby cały czas go
tłumiła, trzymała na smyczy?

Ewa

500. Data: 2010-10-21 07:21:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 00:17, glob pisze:

> No wypowiadać to się potrafisz na rzeczy o których nie masz
> pojęcia...no bardzo twardo chodzisz po ziemi.

Nie wiem, co się z Tobą dzieje ostatnio, ale wolę nie wchodzić Ci w
drogę. Może masz okres? ;)

Ewa

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.