Niepozadani goscie w domu - komary

1. Data: 2003-05-13 12:07:20

Temat: Re: Niepozadani goscie w domu - komary
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b9qk32$ok7$1@news.onet.pl...

> Samo sie wlacza co 12 godzin

Na pewno? To aby nie działa tak jak wszystkie inne butelkowe zapachy wtykane
w gniazdko - non stop, jedynie z mozliwością mechanicznego regulowania
intensywnosci nawaniania?

J.

1. Data: 2003-05-13 13:01:41

Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003 14:07:20 +0200, "Jarek P."
<j...@n...poczta.onet.pl> wrote:

>Na pewno? To aby nie działa tak jak wszystkie inne butelkowe zapachy wtykane
>w gniazdko - non stop, jedynie z mozliwością mechanicznego regulowania
>intensywnosci nawaniania?

urzadzonko dziala caly czas, ale zapewne autor mial na mysli jakis
zegar sterujacy, ktory ma do tego gniazdka podlaczony

pozdrawiam
Rysiek

1. Data: 2003-05-14 06:40:49

Od: "Cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie chodzi o produkt hiszpanskiej firmy Catch,
tez mam taki, ale jeszcze nie probowalem,
pzdr,
cholo

1. Data: 2003-05-16 12:21:07

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> Na pewno? To aby nie działa tak jak wszystkie inne butelkowe zapachy
wtykane
> w gniazdko - non stop, jedynie z mozliwością mechanicznego regulowania
> intensywnosci nawaniania?

Chyba nie. Nie pamietam na 100 % ale to rzeczywiscie chyba byl catch. Ma
cos takiego ze wlacza sie co jakis czas widac po swiatelkach.

Pozdrawiam
Zonzi

Meble-zapraszam
Instalacja elektryczna natynkowa w kuchni
Kurtka puchowa po praniu
Meble Forte
Czy warto kupić tanią zmywarkę?