Niezdany minowany

1. Data: 2003-07-12 06:32:53

Temat: Niezdany minowany
Od: "Supergirl" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Jezeli nie zdalam egzaminu na mianowanego to:

a) musze podejmowac ten dodatkowy staz czy moge go nie podejmowac? i jakie
sa tego konsekwencje tzn. czy np bede mogla dalej pracowac w tej samoej
szkole

b) czy podejmujac prace w nowej szkole jako nauczyciel kontraktowy musze
rozpoczynac staz na mianowanego, czy moge pracowac tylko jako kontraktowy
bez podjecia stazu namianowanego?

c) czy jest ktos kto tego niezdal, czy tylko ja jestem taka "zdolna"?

2. Data: 2003-07-12 19:41:32

Temat: Re: Niezdany minowany
Od: "sign" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z KN masz 4 lata na zrobienie mianowania.. nie musisz tego robić..
po prostu po 4 latach umowa z Tobą zostaje rozwiązana.

3. Data: 2003-07-13 14:54:59

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Supergirl napisał:
> [...]
> bez podjecia stazu namianowanego?
>
> c) czy jest ktos kto tego niezdal, czy tylko ja jestem taka "zdolna"?

a co trzeba zrobić żeby nie zdać? jesli mozna wiedzieć...
anka

4. Data: 2003-07-14 19:52:00

Od: "Supergirl" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sign" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z KN masz 4 lata na zrobienie mianowania.. nie musisz tego robić..
> po prostu po 4 latach umowa z Tobą zostaje rozwiązana.

A czy moze byc podpisanan na nowo jesli powiem, ze nie chce podejmowac stazu
na mianowanego?

5. Data: 2003-07-14 19:52:33

Od: "Supergirl" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> a co trzeba zrobić żeby nie zdać? jesli mozna wiedzieć...
> anka

Trzeba byc mna :)))

dyslektyk a matura
dyslektyk a matura
MAM PROBLEM !
Poszukiwani absolwenci WSH
Nauczyciel Informatyki-Śląsk-Kato wice-okolice