dyslektyk a matura

1. Data: 2003-07-12 01:15:38

Temat: dyslektyk a matura
Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdybym zrobił sobie papiery dyslektyka to mógłbym robić na maturze błędy
każdej natury?

2. Data: 2003-07-12 08:13:22

Temat: Re: dyslektyk a matura
Od: "TJD" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy gdybym zrobił sobie papiery dyslektyka to mógłbym robić na maturze
błędy
> każdej natury?

Ja zdawałem maturę w tym roku (pomyślnie). U mnie w klasie nikt nie miał
papierów dys..cośtam. Ale powiem Ci co zrobił nauczyciel polskiego w
sąsiedniej szkole, gdzie było kilku takich cwaniaków. Na dzień dobry
zapowiedział, że jeżeli będzie musiał ignorować błędy ortograficzne to, żeby
wyrównać szanse będzie wyjątkowo skrupulatnie oceniał merytoryczną stronę
pracy ...i wiesz co - żaden dyslektyk z klasy mojej koleżanki nie zdał.

Moim skromnym zdaniem zasłanianie się papierkami jest nie fair w stosunku do
innych.

BTW. Nie był bym sobą, gdybym się nie pochwalił sukcesem na egzaminie
wstępnym na Politechnikę Warszawską :)))) DoStAłEm SiĘ !!!!

Życzę powodzenia!
Pozdrawiam!
TJD

3. Data: 2003-08-12 14:03:12

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TJD" <t...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> BTW. Nie był bym sobą, gdybym się nie pochwalił sukcesem na
egzaminie
> wstępnym na Politechnikę Warszawską :)))) DoStAłEm SiĘ !!!!

No to najlepszego żaczku!

pozdr

cherokee

dyslektyk a matura
MAM PROBLEM !
Poszukiwani absolwenci WSH
Nauczyciel Informatyki-Śląsk-Kato wice-okolice
AE. Jaki wydział wybrać ?