Niezidentyfikowany obiekt doniczkowy

1. Data: 2002-11-24 22:14:34

Temat: Niezidentyfikowany obiekt doniczkowy
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wiem, że to grupa dla ogrodników, ale może pomogą mi Państwo.
Mam dziwną prośbę, jakiś czas temu dostałam kwiatek doniczkowy.
Do dziś nie potrafię zidentyfikować tej rośliny.
Dysponuję fotkami (niestety kiepskimi):
http://bev.w.interia.pl/Mvc01.jpg
http://bev.w.interia.pl/Mvc02.jpg
http://bev.w.interia.pl/Mvc03.jpg

Roślina ma ok. metra wysokości i stosunkowo duże przyrosty roczne.
Jest jednopienna i owadopylna (w moim mieszkaniu w ciągu 2 lat
owocowała już 4 razy).
Owoce mają ok. 8mm średnicy, a w środku twardą pestkę.
Kwiaty białe.

Jeśli to możliwe proszę o odpowiedzi także na b...@i...pl (bez
podkreślenia po bev!!!) albo informację jaka grupa zajmuje się tą
tematyką.

--
pozdrawiam i z góry dziękuję.
Barbara

2. Data: 2002-11-25 06:34:16

Temat: Re: Niezidentyfikowany obiekt doniczkowy
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...pl wrote in news:cbj2uuo7ueug0vi7m3md4su9tsj9k7r9ba@4ax.com:

> [...]
> owocowała już 4 razy).
> Owoce mają ok. 8mm średnicy, a w środku twardą pestkę.

Ardisia, chyba crenata, ale gatunku nie jestem pewna.
Ladnie Ci rosnie :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2002-11-25 18:12:33

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

>Ardisia, chyba crenata, ale gatunku nie jestem pewna.
>Ladnie Ci rosnie :-)
>Pozdrowienia - Ewa Sz.

Dokładnie!!!
Serdecznie dziękuję :)
Szkoda że nie jesteś z Krakowa (a może?)
odwdzięczyłabym się odszczepką :)))

pozdrawiam
Barbara

program