Niezły film dzisiaj widziałem...

11. Data: 2017-07-08 13:12:54

Temat: Re: Niezły film dzisiaj widziałem...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-07 o 18:44, Chiron pisze:

> A faszyzm nie oznacza "zły".

Tupnij jeszcze nóżką.

Oznacza. Gdybyś chodził do szkoły, to byś to wiedział.
Ostatnio tacy kretyni jak ty robią się coraz bezczelniejsi. Wypełzacie
ze swoich nor nawet na ulice.

> Tyle, że lewactwo każdego,
> kogo nie lubi nazywa faszysta. Stąd tyle nieporozumień.

Tyle, że faszyści każdego kogo nie lubią nazywają lewakiem. Stąd tyle
nieporozumień.

> Faszyzm to
> system, w ktorym o najdrobniejszych elementach życia- nawet prywatnego-
> decyduje państwo. Wszystko dla państwa

Czyli wiesz, że faszyzm oznacza "zły", ale jak typowy kretyn będziesz
twierdził, że nie oznacza. Was nic nie przekona, że białe jest białe, a
czarne jest czarne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-07-08 15:50:42

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

>Czyli wiesz, że faszyzm oznacza "zły", ale jak typowy kretyn będziesz
>twierdził, że nie oznacza. Was nic nie przekona, że białe jest białe, a
>czarne jest czarne.

Dla niego jest dobry. Nie musi podejmować żadnej decyzji, a z każdej
nikczemności (popełnionej w imię rzesz... "narodu") adol... jarek go
rozgrzeszy. Z automatu.

Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Szatański solipsyzm
100 miliardów od Facebooka?