Nikt nic nie wie czyli alergia ..........................

1. Data: 2011-06-26 18:51:50

Temat: Nikt nic nie wie czyli alergia ..........................
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakty są takie
1- dwa tygodnie temu zepsuła mi sie proteza
2- byłem dentysta naprawił
3- po 2 dniach najpierw zaczeły boleć minie górne dziąsła potem zatoki
4- obecnie boli mnie napadowo prawie wszęndzie nawet z dolnymi dziąsłami
5- proteza była szlifowana 2 do 3 razy
6 w srodę byłem u laryngologa stwierdził alergie
7- to już miałem kilka razy w życiu
8- antybiotyk przepisał ale kazał pić dopiero w ostateczności bo wiadomo na
alergie działa
9- lekarstwa pije dopiero tydzień
standart
rano sudafet plus rutinoskorbin
wieczór cetalergin plus rutinoskorbin
do tego buderhin 2 razy dziennie
10- żadnej poprawy ból raz gardło raz dziąsła
11- dzis sprubowałem mieszanki którą mam przepisana przez panią doktor skład
jej witaminy mentol takie cos
12- wypiłem o 16 i już czuję poprawę
boli mnie tylko trochę gardło po lewej stronie
13- w zestawie mam jeszcze inhal do inhalacji ale nie wiem czy go zastosować
14- to nie pierwszy raz mam tak

Pytania
1- czy alergia może boleć
2- czy wypić antybiotyk
3- co robić

I jeszcze jedno od 15 lat w zatoce mam kawałek korzenia czy to moze być od tego

2. Data: 2011-06-26 19:38:53

Temat: Re: Nikt nic nie wie czyli alergia ..........................
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czerwiec jest zły na zatoki, zęby itp., to bardzo zły miesiąc na takie
dolegliwości.
Może ci salviasept pomoże (jakieś ekstrakty ziołowe do płukania gardła,
dobre także na dziąsła i zęby). Pszeczytaj w aptece ulotkę czy to dla
ciebie,
bo to nie jest najtańsze, ale nie jakoś obłędnie drogie.

Jak wzmocnić kolana?
bule głowy i truskawki
Korzonki czy dysk? Paraliżujący ból w ok. lędźwiowej
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
Zwichnięta kostka