Nima pszczół ;-((((

1. Data: 2011-04-28 07:38:19

Temat: Nima pszczół ;-((((
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie chodzę po ogródku i widzę, że jakoś mało pszczół, os, bzy i
inszego owadztwa małokalibrowego. Wszystko prawie kwitnie, pogoda znośna, a
owadów brak;-( Pamiętam, że kiedyś to strach było przejść obok kwitnącej
wiśni, bo drzewo dosłownie "pracowało". Teraz cisza jak na egzaminie ustnym
mojego syna, ledwie parę pszczółek uwija się w tym kwietnym interesie.
Smutno jakoś...

Czy też tak macie, czy tylko u mnie pszczeli armagedon?

zdroofka Johnny

2. Data: 2011-04-28 17:10:40

Temat: Re: Nima pszczół ;-((((
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy też tak macie, czy tylko u mnie pszczeli armagedon?

Hejka. Też tak mam, niestety. Pszczół miodnych, jak na lekarstwo. Nie ma
wyjścia i trzeba będzie pomysleć o rurkach dla pszczół murarek.
Pozdrawiam ginąco Ja...cki

3. Data: 2011-04-28 19:53:01

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://rolnicy.com/owoce-i-warzywa/chile:-brak-pszcz
ol-zagraza-gospodarce-15-04-11.html
http://www.miesiecznik-pszczelarstwo.pl/phpbb/viewto
pic.php?t=1785

Od kilku lat jest co raz mniej.
Był o tym kiedyś program na NG lub Discovery.

Znajomy w Kanadzie miał kilka tyś uli i zatrudniał około 50osób... rok temu
musiał zwinąć inters.
Inters którym zajmowała się jego rodzina od pokoleń.

--
---
uciu

4. Data: 2011-04-28 19:55:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dziecisawazne.pl/pestycydy-zabijaja-pszczoly/

5. Data: 2011-04-28 19:55:20

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jeszcze jest ciekawe:
http://www.polskieradio.pl/9/29/Artykul/335642,Gina-
pszczoly-moga-zginac-ludzie

--
---
uciu

6. Data: 2011-04-28 19:59:29

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i kolejny
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/186299.html

Kiedyś nie było szansz przejść u mnie bosą nogą po tym trawniku na wiosne:
http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/bu
dowa/082.jpg

teraz chodze cały dzień bez obaw...:(

--
---
uciu

7. Data: 2011-04-29 04:31:03

Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czy też tak macie, czy tylko u mnie pszczeli armagedon?

Zaglądałem wczoraj
Jest co wirować już, naniosły do uli po dobre 2-3 kg świeżego miodu a sądząc
po tym jak wszystko naraz kwitnie w tydzień może być nawet do 5-7 kg na ul
Dostawiłem ramek nawet i sądzę, że w tym roku będą wcześnie nastroje rojowe
SJS

8. Data: 2011-04-29 05:00:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ol-zagraza-gospodarce-15-04-11.html
pic.php?t=1785

> http://dziecisawazne.pl/pestycydy-zabijaja-pszczoly/

Także smog elektromagnetyczny - pszczoły gubią drogę.

9. Data: 2011-04-29 07:51:18

Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Także smog elektromagnetyczny - pszczoły gubią drogę.

Najprawdopodobniej związki azotu powodują utratę pamięci pszczół
SJS

10. Data: 2011-04-29 19:49:00

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interesie. Smutno jakoś...
>
> Czy też tak macie, czy tylko u mnie pszczeli armagedon?

A u mnie tak słodko bzyczą (nie mylic z bzykaniem)

Pozdrawiam pszczelarsko
skryba

nawóz na trawe z chwastami
Ilość kwaitów na magnolii
Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
odzyskanie jabloni
Wyłacznik ciśnieniowy