Nixe, zrobiłaś to bananowe?

11. Data: 2012-04-01 19:47:44

Temat: Re: Nixe, zrobiłaś to bananowe?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-01 11:29, Bbjk pisze:

> A ja zrobiłam dziś bardzo szybkie i proste ciastka, tzw. awaryjne, a
> smaczne.

Ja zrobiłam awaryjną obiado-kolację, z francuskiego: kiełbaski zawijane
i sakiewki nadziewane papryką, cebulą i pieczarkami.

12. Data: 2012-04-02 05:18:33

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-01 21:10, medea pisze:

> Mam takie przepis: 2 jajka, 200g mąki, szklana ciemnego piwa, łyżka
> oliwy, sól. Żółtka, mąkę, piwo, sól i oliwę zmiksować, na koniec dodać
> ubite na sztywno białka.
> Wychodzi świetne, lekkie ciasto, coś a' la tempura.

Dzięki, zapisuję, zrobię przy najbliższej okazji, już widzę krewetki w
tym cieście z ostrym sosem :)
--
B.

13. Data: 2012-04-02 08:27:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-02 07:18, Bbjk pisze:

> Dzięki, zapisuję, zrobię przy najbliższej okazji, już widzę krewetki w
> tym cieście z ostrym sosem :)

Przy stole siedzieli ze mną amatorzy krewetek, którzy już po pierwszych
pięciu minutach stwierdzili, że następnym razem robimy w tym cieście
również owoce morza. :)
Będę musiała się przełamać.

Ewa

14. Data: 2012-04-02 08:37:40

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-02 10:27, medea pisze:

> Przy stole siedzieli ze mną amatorzy krewetek, którzy już po pierwszych
> pięciu minutach stwierdzili, że następnym razem robimy w tym cieście
> również owoce morza. :)
> Będę musiała się przełamać.

Koniecznie :)
No kalmarowe krążki. Jak ktoś lubi takie robalki, to od razu mu/mi
przychodzą na myśl.
U nas wczoraj byli zaprzyjaźnieni goście, prawie domownicy, dałam na
kolację pierogi z mięsem, ruskie i z kapustą i grzybami, smakowały, ale
kolejnym razem zrobię coś ciekawszego - do czego mnie natchnęłaś tym
piwnym ciastem :)

A będziesz przełamywać się w jedzeniu tego, czy w ogóle braniu do ręki?
--
B.

15. Data: 2012-04-02 09:10:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-02 10:37, Bbjk pisze:

> U nas wczoraj byli zaprzyjaźnieni goście, prawie domownicy, dałam na
> kolację pierogi z mięsem, ruskie i z kapustą i grzybami, smakowały

Już nie pamiętam, kiedy jadłam ostatnio takie prawdziwe dobre domowe
pierogi. Sama rzadko robię.

> A będziesz przełamywać się w jedzeniu tego, czy w ogóle braniu do ręki?

W jedzeniu głównie. Przyrządzanie mi nie przeszkadza, czasem mężowi
robię makaron z owocami morza i nawet skubnę przy okazji, ale nie
smakuje mi to.

Ewa

16. Data: 2012-04-02 09:17:55

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-02 11:10, medea pisze:

> Już nie pamiętam, kiedy jadłam ostatnio takie prawdziwe dobre domowe
> pierogi. Sama rzadko robię.

Też nie robię za często, ale jeśli już, to hurtowe ilości i zamrażam
porcjami, potem jak znalazł.
--
B.

Domowe wędlinki - cd.
Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Czym jest probiokap...
Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~