Czym jest probiokap...

1. Data: 2012-03-26 12:58:03

Temat: Czym jest probiokap...
Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mowimyjak.pl/fakty/nauka/czym-jest-probio
kap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-polski
ch-naukowcow,25_39612.html

Czym jest ProBioKap

2. Data: 2012-03-26 13:32:05

Temat: Re: Czym jest probiokap...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Mar 2012 14:58:03 +0200, jerzy.n napisał(a):

> http://www.mowimyjak.pl/fakty/nauka/czym-jest-probio
kap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-polski
ch-naukowcow,25_39612.html

> Czym jest ProBioKap

Przypomniał mi się horror, traktujący o tajemniczej substancji spożywczej,
która zdominowała rynek żywności - ludzie chcieli jeść tylko ją, jedli ją
aż do zgonu z przejedzenia, kupowali tylko ją, w sklepach zatem była już
tylko ona - we wszelkich opakowaniach.
Ci, którzy umarli, stawali się "mnożarkami" TEGO...

--

XL wiosenna

3. Data: 2012-03-26 16:55:29

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> http://www.mowimyjak.pl/fakty/nauka/czym-jest-probio
kap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-polski
ch-naukowcow,25_39612.html

> Czym jest ProBioKap
lodreipeina
pozdr
Stefan

4. Data: 2012-03-26 19:58:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Mar 2012 18:55:29 +0200, Stefan napisał(a):

> Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
kap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-polski
> [...]

Czyli niedługo będzie toto we wszystkim.
--

XL wiosenna

5. Data: 2012-03-27 08:46:01

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-polski
ch-naukowcow,25_39612.html

> Czyli niedługo będzie toto we wszystkim.
przeczytaj wstecz, to już jest!!!! I to od bardzo dawna
pozdr
Stefan

6. Data: 2012-03-27 09:06:03

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> przeczytaj wstecz, to już jest!!!! I to od bardzo dawna

"...http://www.mowimyjak.pl/fakty/nauka/czym-jest-pr
obiokap-cudowny-proszek-spozywczy-wymyslony-przez-po
lskich-naukowcow,25_39612.html

Badania nad proszkiem mają zakończyć się w przyszłym roku. Do tego czasu
naukowcy chcą określić jakie są walory produktu dotyczące jego trwałości.
ProBioKap miałby trafić na rynek dzięki współpracy Zachodniopomorskiego
Uniwerstytetu Technologicznego z producentami żywności.

Jeżeli walory ProBioKapu się potwierdzą, to jego wejście na rynek będzie
dobrą wiadomością dla wszystkich tych, którzy zdrową dietę chcą łączyć z
znanymi smakami i nie odmawiać sobie pysznych dodatków, takich jak majonez
czy sos...."

Czyli prasa znowu kłamie ...

pozdr.

Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~
chrzan
nie-kefir maćkowy
Topinambur