Topinambur

1. Data: 2012-03-23 21:45:28

Temat: Topinambur
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Czy gdzieś w Tychach lub bliskiej okolicy Tychów
można kupić topinambur?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

2. Data: 2012-03-23 23:03:22

Temat: Re: Topinambur
Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy gdzieś w Tychach lub bliskiej okolicy Tychów
> można kupić topinambur?

Drążyłeś giełdę...u Was?

PP

3. Data: 2012-03-23 23:12:15

Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy gdzieś w Tychach lub bliskiej okolicy Tychów
> można kupić topinambur?

I w jakiej postaci ma to być?

PP

4. Data: 2012-03-24 17:05:08

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> I w jakiej postaci ma to być?

Drążyłem na dwóch targowiskach i na jednej giełdzie...
Patrzyli na mnie jak na idiotę...
Chciałbym w postaci surowych bulw...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

5. Data: 2012-03-24 17:38:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 18:05:08 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

> Chciałbym w postaci surowych bulw...

http://allegro.pl/listing.php/search?string=topinamb
ur&sourceid=Mozilla-search
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

6. Data: 2012-03-24 18:30:43

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://allegro.pl/listing.php/search?string=topinamb
ur&sourceid=Mozilla-search
> --

Bardzo dziękuję!
To znam.
Chciałem tak tradycyjnie... w sklepie...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

7. Data: 2012-03-24 18:40:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 19:30:43 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

ur&sourceid=Mozilla-search

> Bardzo dziękuję!
> To znam.
> Chciałem tak tradycyjnie... w sklepie...

Marne szanse.

8. Data: 2012-03-28 21:03:56

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamczewski pisze o "delikatesach" i "niektórych jarmarkach", może
poszukaj w tym kierunku?

http://adamczewski.blog.polityka.pl/2012/01/10/gdzie
-sie-podziewal-pyszny-topinambur/

- -
Nika

9. Data: 2012-03-30 15:20:45

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Tabaczy?ski wrote:

> Cześć!
>
> Czy gdzieś w Tychach lub bliskiej okolicy Tychów
> można kupić topinambur?

Tobie nie pomoże, ale akurat wróciłem ze sklepu i tam było topinamburu do
oporu. Ale to od ciebie parę godzin drogi, niestety. Ale dzięki za pomysł,
dawno nie jadłem :-).

Waldek

10. Data: 2012-03-30 17:34:05

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-24 19:30, Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
>
> Bardzo dziękuję!
> To znam.
> Chciałem tak tradycyjnie... w sklepie...

Tradycyjnie w sklepie to mozna bylo przed II wojna swiatowa kupic na
bazarze a i żółwie na zupe sie trafialy. Dzisiaj podlej jakosci
ziemniaki i drób przypominajacy w smaku papier toaletowy albo swierze gowno.

Poszukuję szklanek.
Czy da się to zjeść?
Ku przestrodze
chodzi za mną ciasto z bananami ...