Poszukuję szklanek.

1. Data: 2012-03-22 18:33:53

Temat: Poszukuję szklanek.
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję takich szklanek:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb9f68cb129bac64
.html

Może ktoś się gdzieś na takie natknął? Kupione kiedyś w Makro. Było tego
wówczas sporo. Firmy nie pamiętam, ale na pewno nie Arcoroc. Nigdzie nie
mogę takich znaleźć, a bardzo zależy mi na dokupieniu.

(Na dole szklanki są kolorowe, opalizujące paski: niebiesko-fioletowy,
różowy, żółto-złoty, zielony.)

Pozdrawiam,
M.

2. Data: 2012-03-22 18:52:35

Temat: Re: Poszukuję szklanek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:33:53 +0100, Fragile napisał(a):

> Poszukuję takich szklanek:
(...)
> (Na dole szklanki są kolorowe, opalizujące paski: niebiesko-fioletowy,
> różowy, żółto-złoty, zielony.)

Będę miała na uwadze.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku

3. Data: 2012-03-22 20:31:14

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:52:35 +0100, Ikselka napisał(a):

> (...)
>
> Będę miała na uwadze.

Dzięki.
Wyszukiwarka graficzna mi póki co nie pomogła. Wpisywałam już tak dziwne
zwroty, i jeszcze dziwniejsze zdjęcia wyskakiwały... :)

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2012-03-22 23:53:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Mar 2012 21:31:14 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
> Wyszukiwarka graficzna mi póki co nie pomogła. Wpisywałam już tak dziwne
> zwroty, i jeszcze dziwniejsze zdjęcia wyskakiwały... :)

Też tak robiłam. Pozostaje po prostu "mieć oko".
Szkoda, że nie pamiętasz producenta.

5. Data: 2012-03-23 21:16:29

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-22 19:33, Fragile pisze:
> [...]
> mogę takich znaleźć, a bardzo zależy mi na dokupieniu.
>
> (Na dole szklanki są kolorowe, opalizujące paski: niebiesko-fioletowy,

A może wrzucić zapytanie/szukanie na Allegro:szklanki i szukać po
obrazkach? Tam najprędzej znajdziesz.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=szklanki
&category=5&description=1

--
animka

6. Data: 2012-03-24 10:24:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Mar 2012 22:16:29 +0100, Animka napisał(a):

.html

> A może wrzucić zapytanie/szukanie na Allegro:szklanki i szukać po
> [...]
Dzięki za radę. Już szukałam, i nic.
Mam nauczkę. Powinnam od razu kupić ich więcej. Podobny błąd popełniłam
kiedyś z kieliszkami. I było fajnie, dopóki się 2 nie stłukły...

Pozdrawiam,
M.

Czy da się to zjeść?
Ku przestrodze
chodzi za mną ciasto z bananami ...
Pikutek :-)
przechowywanie surowego ciasta drożdżowego