Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

1. Data: 2012-03-26 23:29:23

Temat: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to badziewie z Lidla. Już drugi raz wyłamało mi się mocowanie
tego białego elementu odsysającego połączonego z rynienką. Jest zrobione z
plastiku złej jakości i lubi pękać. Czy ktoś miał podobne problemy z tym
produktem?

2. Data: 2012-03-27 04:12:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
a.pl...

[...]

Lidl ma dobrą chemię W5. Różne artykuły- dobra jakość przy stosunkowo
niskiej cenie. KROPKA. Niczego innego w Lidlu bym nie kupił

--

Chiron

3. Data: 2012-03-27 06:33:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 06:12, Chiron pisze:

> Lidl ma dobrą chemię W5. Różne artykuły- dobra jakość przy stosunkowo
> niskiej cenie. KROPKA. Niczego innego w Lidlu bym nie kupił

A donaty? ;)))))
(chyba ślepa jestem albo to produkt regionalny)

4. Data: 2012-03-27 06:41:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

i czekolada da da da

qr.a

5. Data: 2012-03-27 07:13:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 08:41, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> i czekolada da da da

I karczochy albo suszone pomidory w zalewie.
I pistacje, je je je.

Ewa

6. Data: 2012-03-27 08:16:31

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> napisał

> Lidl ma dobrą chemię W5. Różne artykuły- dobra jakość przy stosunkowo
> niskiej cenie. KROPKA. Niczego innego w Lidlu bym nie kupił

A ja wręcz przeciwpołożnie - kupuję większość towarów, poza chemią W5, która
dla mnie jest po prostu nieskuteczna i w żadnym przypadku nie zdała
egzaminu.
Nawet zachwalane tabletki do zmywarki są do kitu, skoro zostawiają osad na
naczyniach.

N.

7. Data: 2012-03-27 08:16:45

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> napisała

> A donaty? ;)))))
> (chyba ślepa jestem albo to produkt regionalny)

Gdzie to leży? Przy pieczywie czy w słodyczach?

N.

8. Data: 2012-03-27 08:17:02

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> napisała

> I karczochy albo suszone pomidory w zalewie.
> I pistacje, je je je.

I mięso. Nie dość, że tanie, jak barszcz, to jeszcze zawsze nieodmiennie
świeże.
Fakt, wybór może niewielki, ale na potrzeby codziennych, zwykłych obiadów
wystarczy.

N.

9. Data: 2012-03-27 08:27:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 10:16, Nixe pisze:
> "Aicha" <b...@t...ja> napisała

> Gdzie to leży? Przy pieczywie czy w słodyczach?

Przy pieczywie, ale ja nie rozumiem, czym tu się zachwycać. Słodkie
toto, sztuczne chyba i na pewno strasznie tuczące. ;) No ale moja córka
też za nimi przepada.

Ewa

10. Data: 2012-03-27 08:28:08

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> egzaminu.
> Nawet zachwalane tabletki do zmywarki są do kitu, skoro zostawiają osad na

Chemii w Lidlu nie kupuję wcale, natomiast czasem orzechy, owoce,
warzywa, nabiał (nie wszystko). Towary włoskie i greckie są ok, wybór
niewielki, ale też Lidl nie jest moim "głównym" dostawcą. Trafiają się
przyzwoite wina.
Większe zakupy spożywcze i chemii domowej lepsze są w Selgrosie.
--
B.

Czym jest probiokap...
Mniszek niedługo.
~~** Don't Miss .. Our Unique Designs 4F.R.E.E & Surprises !! **~~
chrzan
nie-kefir maćkowy