No.

81. Data: 2019-06-07 03:55:34

Temat: Re: No.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-05 18:29, gazebo wrote:
> [...]
undusze-unijne-rekord-zobowiazania-budzet-ue,124,0,2
417788.html

kst-o-glupim-narodzie-i-zakompleksionych-elitach-z-z
ydem-w-tle/

> zgadzam sie

no to posłuchaj muzyki, podczas gdy towarzysz przewodniczący będzie jadł
śniadanie.

https://www.youtube.com/watch?v=PmZGuPfGNrY

82. Data: 2019-06-07 04:27:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-06 00:43, XL wrote:
> [...]
hun-czy-podalaby-reke-Putinowi-Odpowiedz-moze-zaskoc
zyc-

> Thun by mu WSZYSTKO podała. To tylko kwestia ceny. Tylko że on nie kupi
> starego głupiego lewackiego rupiecia.

A czy on teraz nie Muzułmanin?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Alina_Kabajewa

// i aneksja Krymu tak jakoś niebawem.

83. Data: 2019-06-07 17:17:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 02:55, Ilona pisze:

> no to posłuchaj muzyki,

ja slucham, ty powinienes

--
gazebo

84. Data: 2019-06-07 22:18:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 17:17, gazebo wrote:

> ja slucham, ty powinienes

popodziwiaj ten niesamowicie oryginalny styl
https://www.youtube.com/watch?v=PmZGuPfGNrY
i projektant, ponadczsowy geniusz!
https://tinyurl.com/y6xbmvr8

85. Data: 2019-06-07 22:24:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 22:18, Ilona wrote:

> popodziwiaj ten niesamowicie oryginalny styl
> https://www.youtube.com/watch?v=PmZGuPfGNrY
> i projektant, ponadczsowy geniusz!
> https://tinyurl.com/y6xbmvr8

znaczy, to ten:
https://tinyurl.com/y4zj4f49

86. Data: 2019-06-07 22:26:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-07 22:24, Ilona wrote:

> znaczy, to ten:
> https://tinyurl.com/y4zj4f49

rzecz jasna, nie sam, sam nie dał by rady
https://flashbak.com/hugo-boss-made-uniforms-for-the
-ss-but-american-companies-collaborated-with-the-naz
is-too-17084/

87. Data: 2019-06-08 06:59:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2019 o 21:18, Ilona pisze:

> popodziwiaj

nie mogie

--
gazebo

Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.