No to macie :)

Data: 2002-10-20 09:38:47
Temat: No to macie :)
Od: "Krzysztof" <kris_73@ poczta.onet.pl>

Użytkownik "stevie" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Zastanawialem sie czy napisac. Ale trudno. Najwyzej popelnie glupote.

Z dedykacja dla Viadro, bo byl ciekawy :)

> Piszczcie chłopaki jakich uzywacie w tym
> pozytecznym celu sposobów :)))

Hm a zdobyc w jakim celu?

Jesli chodzi o narzedzie to dla mnie najlepszym okazal sie czat.
Jestem zbyt niesmialy w zw "realu". Nie umiem podejsc i zagadac do obcej
dziewczyny.

Co do "metod" to mozna np:

* "na romantycznego poete"
Biora podobno najczesciej niespelnione w milosci mezatki.
Ale nie probowalem bo nie znam poezji. :(
Co jakis czas cytujesz fragmenty z tomiku poezji o milosci.
dobrze tez sklecic jakies swoje dzielo. I powiedziec ze Twoim
celem zyciowym jest tworzenie sztuk teatralnych.
Dobre sa wypowiedzi typu "Lejesz miod na moje serce wacpanno"
"Czy mozesz mi przeslac fotke, abym ujrzal Twe cudowne lico?"
Czasem takie wplatalem w inne sposoby ale raczej w ramach zartu.

* "na samotnego nieszczesliwego faceta"
Branie bylo spore. Glownie "matki-polki". Opiekuncze, takie
co zaglaszcza na smierc.
Wiec trzeba uwazac bo jest ryzyko ze sie nie odczepia pozniej.
Odpuscilem. To grozilo dluzszym zwiazkiem.

* "na znawce jazzu" - podobno dobrze dziala w kawiarniach jazzowych.
Jak zapytaja czego sluchasz, walisz jakies nazwisko, ktorego nikt nie zna.
Istnieje ryzyko ze ona wie ze to moze byc sciema. Wtedy mowisz np. ze to
nowosc i ze dopiero zaczyna kariere w stanach i niezle sie zapowiada.
Kolega przyslal Ci plyte. A ty sie w jego muzyce zakochales.
"Moze chcesz pojsc do mnie posluchac?" Jak juz bedziecie u Ciebie to
Ci sie przypomni ze pozyczyles plyte koledze. Ale dobrze miec inne plyty z
jazzem.

Ale tego tez nie probowalem. Wiec dla mnie to tylko teoria.

* "na wyluzowanego goscia"
Miales juz wszystkie i nic Cie nie zaskoczy. Mowisz ktora byla najlepsza w
seksie.
Jak dobrze zagadasz to wywolasz w niej chec wspolzawodnictwa, w ktorym
Ty bedziesz jurorem. Nie proponujesz sam randki, liczac ze ona sama w koncu
poprosi.
Niech przesle Ci fotke, a w wolnej chwili zerkniesz i moze sie odezwiesz.

* "na brutalnego chama"
Ale tylko jak lubisz ostry seks i wygladasz odpowiednio. tj, nie metr 50 w
kapeluszu.
W seksie traktujesz kobiety jak .... ech nie bede przeklinal. Ale wazne ze
tylko w seksie.
Jesli ma fantazje bycia ulegla. To masz szanse. Ale uwaga - takich jest
malo. A jesli chodzi o czat to najczesciej sciemniaja i przezywaja ostry
seks tylko wirtualnie. Potem jest ucieczka. Najlepiej powiedziec ze nie
rajcuje cie "piep..nie sie z literkami" i albo sie spotyka albo nich spada.
Poza tym kontrolujesz w pelni swoje zycie i zawsze jest tak jak Ty chcesz,
bo zawsze masz racje.
(Ostatnio sie z kims takim scialem heheh)

* "na intelektualiste" Warunek to miec cos do powiedzenia w jakims temacie.
Niektore kreci intelekt.

* "na goscia z kasa" - to tez sciaga konkretny typ. Chyba jasne jaki.
W skrocie - lubisz sie bawic i masz za co. Ale musisz miec faktycznie za co.

* "na smieszka" - jesli umiesz komus poprawic humor.

* "na nieszczesliwego meza"
Tu mezatki podobno dobrze biora. Maja wieksze bezpieczenstwo ze facet sie
nie zakocha i nie rozwali rodziny. Nie probowalem

* "na tego, ktory patrzy na charakter a nie na wyglad" - dla desperatow ;)
Czesto jak dostaniesz fotke to z przerazenia spadniesz z fotela.
Wtedy trzeba "isc na obiad" uciec z czata i zmienic nick. Ale nie od razu,
bo bedzie wiedziala ze o wyglad chodzi.
Kilka prob, potem odpuscilem.

* "na szczerosc" - to juz jak powyzsze sposoby zawioda. Ale to konczy sie
zwykle
dluzsza znajomoscia a ja nie tego szukalem.
Poniewaz szukalem czegos konkretnego do wersji na szczerosc dochodzila
szczerosc do bolu.
Czesto mowilem ze jedna z moich zasad jest taka ze "nie umawiam sie na
randke z kobieta ktora ma zasade braku seksu na pierwszej randce" :).
Ale wiem, ze Ci ktorzy umawiali sie na kawe, mieli duzo lepsze efekty.
Ale mnie nie o ilosc chodzilo wiec odpuszczalem.

Ogolnie jak w kazdej sprzedazy, trzeba sie odrozniac i wykazac ze sie jest
lepszym od konkurencji.

Trzeba tez poznac "potrzeby" klienta.

I wezmy ten przykladowy czat. 1000 osob z czego 75% to faceci. 80% nie mowi
prawdy.
Trzeba dotrzec do tej czesci ktora zostaje.

Zeby walczyc z konkurencja trzeba ja poznac. Warto wejsc pod kobiecym
nickiem i zobaczyc jak oni rozmawiaja. Na szczescie wiekszosc robi to w
sposob nieprzemyslany.
Podejscie typu "Umow sie bo jestem najlepszy i dlatego powinnas" nastepnie
opisuja jacy to sa dobrzy w seksie.

Poniewaz kazdy tak mowi, jesli wejdziesz na czat p.t. "seks" i zaczniesz od
tego co slychac i co sadzi o np religiach dalekiego wschodu, albo czy lubi
chodzic po gorach , to masz duzo wieksze szanse na rozmowe i na cokolwiek od
goscia ktory powie ze ma 185/85 i cwiczy na silowni i "moze" piec razy pod
rzad i zaraz zapyta "to na kiedy sie umowimy?".

Trzeba tez pamietac ze tak jak w kazdej sztuce cwiczenie czyni mistrza i nie
zalamywac sie
poczatkowymi niepowodzeniami.

Pierwsza randke mialem po miesiacu dzialalnosci. Ostatnio wystarczal jeden
dzien.

OK starczy jak na pierwsza "lekcje". :)

Tak sobie dlugo myslalem czy to napisac. Ale w sumie Cialdini tez pisal o
metodach wplywu spolecznego, a inni o zasadach perswazji wiec czemu nie? :)

Prosze powyzsze traktowac z przymrozeniem oka. ;)

Pozdraw

nieKrzys