Normlana grupa

1. Data: 2009-06-05 17:27:58

Temat: Normlana grupa
Od: "Helios" <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje jakaś grupa dyskusyjna temat diety i zdrowego odżywiania, gdzie
nie ma tylu "pojebów" zajętych sobą i swoimi psychodelicznymi poglądami?
Grupa gdzie moderator "moderuje" debili i gówniarzy.

2. Data: 2009-06-05 18:04:59

Temat: Re: Normlana grupa
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Helios"
> [...]
> poglądami?
> Grupa gdzie moderator "moderuje" debili i gówniarzy.

Grupy dyskusyjnej takowej nie ma.
Sa tylko fora internetowe gdzie admini skutecznie banuja zapędy fanatyków.
Ale to juz łatwo znaleźć w Google.pl

Pozdrawiam
Cancer

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4134 (20090605) __________

3. Data: 2009-06-06 14:31:54

Od: "Michal" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupy dyskusyjnej takowej nie ma.
> Sa tylko fora internetowe gdzie admini skutecznie banuja zapędy fanatyków.

Moze podasz jakas dobra grupe?

4. Data: 2009-06-06 18:09:36

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal"

> Moze podasz jakas dobra grupe?

Pisałem, ze grupy polskojęzycznej nie ma.
A fora internetowe łatwo znaleźć w Google.
Choćby ta http://www.dieta.pl/grupy_wsparcia/

Pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4135 (20090606) __________

5. Data: 2009-06-07 22:34:22

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Helios <h...@a...com> napisał(a):

> Czy istnieje jakaś grupa dyskusyjna temat diety i zdrowego odżywiania, gdzie
> nie ma tylu "pojebów" zajętych sobą i swoimi psychodelicznymi poglądami?
> Grupa gdzie moderator "moderuje" debili i gówniarzy.

he he
wierzysz w cuda
zdrowe odżywianie kiedy dietetycy i naukowcy/pojeby kit wciskają?

wiadomosc dla XXL
[allegro] ZESTAW: matero+2 bombille+6xYerba Mate+2 kostkarki
dieta MŻ do oceny
No i zdechło wszystko...
Zespol Metaboliczny