Normy, przepisy a pewne wymiary mieszkań.

1. Data: 2002-10-16 22:05:58

Temat: Normy, przepisy a pewne wymiary mieszkań.
Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś normy które określają odległość dolnej krawędzi drzwi
balkonowych od wylanej podłogi?

U mnie jest ok. 11 mm i jednyne co mogłem położyć to były panele na piance i
folii a i tak musiałem podnieść drzwi balkonowe..
Developer ("Ekolan" z Sopotu) twierdzi, że to jest dopuszcalne i że projekt
mieszkania przewidywał wykładzinę ???????????
Tylko dlaczego tylko moje mieszkanie to ma? W innych mieszkaniach i
budynkach jest conajmniej 30 mm.
Moje mieszkanie jako jedyne ma próg w drzwiach wjściowych.
A co jeśli są alergicy w mieszkaniu? A co jeśli wcześniej kupiłbym deski na
podłogę?

Od nich o projekt i normy doprosić się nie mogę. A jeśli jest to bubel to
mogę domagać się obniżki ceny mieszkania (rękojmia) bo poprawić się tego
raczej nie da.

Kali

1. Data: 2002-10-17 11:39:02

Temat: Re: Normy, przepisy a pewne wymiary mieszkań.
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kali"
> U mnie jest ok. 11 mm i jednyne co mogłem położyć to były panele na
piance i
> folii a i tak musiałem podnieść drzwi balkonowe..

U mnie wykonawca przegiął w drugą stronę... Mam próg na wysokość
położonego na boku panela (spełniającego funkcję ochronno-estetyczną).

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

Osiedle w szczerym polu a obowiązek developera.
Witam...
kuchenka i plyta roznych firm?
meble kuchenne -trojmiasto
lodowka Gorenje