Nowa droga

1. Data: 2014-06-27 18:14:55

Temat: Nowa droga
Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Powstała nowa droga o dl. ~100 mb (z korytowaniem i podbudowa kamienna,
gorna warstwa kliniec) . Jest to odnoga z głownej drogi. Po obu stronach tej
nowo wybudowanej drodze (wytyczonej i podzielonej) powstały cztery dzialki
(po dwie z kazdej strony) i wybudowalismy 4-ry zabudowania domow
jednorodzinnych z zabudowaniami, kazda z nich dostala swoj numer przypisany
do glownej ulicy. Droga jest na terenie miasta. Napisalismy do UM Burmistrza
o przejecie tej drogi we wladanie UM. Dostalismy odpowiedz, ze Miasto nie
jest zainteresowane przejeciem tej nowopowstalej drogi.
Moje pytanie, czy UM ma prawo przejac ta droge w utrzymanie i np. utrzymywac
ja przez remont, zalozenie oswietlenia itp.

Aha, w/w droge wybudowalismy ponad 10 lat temu i tak jest do dnia
dzisiejszego. Skladalismy kilka pism o przejecie bez efektu i ostatnie kilka
tygodni temu a odpowiedz dostalismy dzisiaj.
Przeciez jestesmy podatnikami jak kazdy inny i nalezy nam sie odrobina
pomocy ze stron wlad miejskich. Jak nie, to wykonamy oswietlenie drogi (3
lampy, slupy stoja) i polozymu asfalt na calej dlugosci a kosztami obciazymi
Urzad Miasta inaczej przeslemy im fakture.
Jak to obejsc aby misto podjelo z nami dialog w celu przejecia w/w odcinka
drogi.

2. Data: 2014-06-27 18:36:10

Temat: Re: Nowa droga
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/q8p8p

3. Data: 2014-06-30 11:06:15

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 czerwca 2014 18:14:55 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:
> Powsta�a nowa droga o dl. ~100 mb (z korytowaniem i podbudowa kamienna,
> gorna warstwa kliniec) . Jest to odnoga z g�ownej drogi.
Kluczowe pytanie: kto jest właścicielem tej drogi?

4. Data: 2014-06-30 17:16:05

Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:68ab701f-98ed-4055-87f0-6923cfdcc7e0@googlegrou
ps.com,
*Kris* <k...@g...com> typed:

> Kluczowe pytanie: kto jest właścicielem tej drogi?

Jestesmy my, wiec musimy dalej tak sie meczyc :-(.

5. Data: 2014-06-30 18:19:51

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-27 18:14, Użytkownik_zyga pisze:
> [...]
> obciazymi Urzad Miasta inaczej przeslemy im fakture.
> Jak to obejsc aby misto podjelo z nami dialog w celu przejecia w/w

Czy ta droga służy komukolwiek oprócz was?
Jeśli nie, to dlaczego się dziwisz, że miasto nie chce dopłacać do
waszych domów?

JK

6. Data: 2014-06-30 18:41:32

Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:los2q6$eeg$1@dont-email.me,
*JK* <j...@i...pl> typed:

> Czy ta droga służy komukolwiek oprócz was?
> Jeśli nie, to dlaczego się dziwisz, że miasto nie chce dopłacać do
> waszych domów?

Nie, sluzy tylko nam, czyli cztery zabudowania.

7. Data: 2014-06-30 19:26:15

Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27-06-2014 18:14, Użytkownik_zyga pisze:
> Miasto nie jest zainteresowane przejeciem tej nowopowstalej drogi.

I Was to dziwi?!
My też mamy drogę dojazdową, ale pewnie węższą, krótszą i służy tylko
nam i sąsiadom jako dojazd od ulicy równoległej do tej, do której
przypisane są nasze domy. Jak asfaltowali drogę osiedlową, to ojciec z
sąsiadem dali robotnikom po flaszce (czy coś takiego) i kawałek asfaltu
nam położyli (20-25 m długi, do 4 m szeroki).
Nie wyobrażam sobie jednak, by miasto miało nam ją oświetlić i
utrzymywać (odśnieżać, sprzątać, remontować?).

--
?(??_?)? ? ???

8. Data: 2014-06-30 21:59:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jun 2014 18:41:32 +0200, Użytkownik_zyga napisał(a):

> In news:los2q6$eeg$1@dont-email.me,
> *JK* <j...@i...pl> typed:

> Nie, sluzy tylko nam, czyli cztery zabudowania.

Gdyby gmina miała obowiązek przejąć w utrzymanie każdą prywatną drogę... to
ja już dawno miałabym przy mojej gminne oświetlenie i zimą odśnieżanie 3-]

Ale poza tym - skoro gmina wydała Wam pozwolenia na budowę, to powinna
zapewnić dojazd do... waszej prywatnej drogi - i na pewno to robi. Dlaczego
miałaby robić jeszcze więcej? Na to się przecie składają wszyscy obywatele
gminy.
Dlatego ja np nie wojuję, aby mi gmina na mojej drodze robiła to
oświetlenie, a odśnieżanie przeprowadzamy z MŚK łopatami w ramach zdrowej
fizycznej rekreacji 3-]

9. Data: 2014-06-30 22:00:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jun 2014 19:26:15 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

> [...]
> Nie wyobrażam sobie jednak, by miasto miało nam ją oświetlić i
> utrzymywać (odśnieżać, sprzątać, remontować?).

Ano. Posiadanie to nie tylko przyjemności.

10. Data: 2014-07-10 22:14:34

Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to obejsc aby misto podjelo z nami dialog w celu przejecia w/w
> odcinka drogi.
Jak miasto nie chce jej przejąć, to ja ją wezmę. Jak będzie moja, to
zrobię na niej kręgielnie. JAk będziecie chcieli przejechać, to będzie
trzeba płacić jak za grę w kręgle. Minimalny czas wejścia na teren -
bilet jednogodzinny. Oczywiście znając życie oddacie sprawę do sądu, o
ustanowienie służebności drogi koniecznej. Sprawę wygracie, ale
służebność drogi koniecznej zazwyczaj wiąże się z opłatą jednorazową i
/lub opłatami za użytkowanie.
Teraz wiesz dlaczego miasto się nie zgadza żeby Wam zrobić krzywdę?

ToMasz

Piec dwufunkcyjny - naprawiać? wymieniać?
Jaki TV wybrać ? Samsung UE 46F 6320 czy ???
Kosiarka po koszeniu trawy
Kosiarka dymi silnik
Kosiarka - silnik dymi