Nowa droga

11. Data: 2014-07-10 22:35:02

Temat: Re: Nowa droga
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2014 22:14:34 +0200, ToMasz napisał(a):

> Jak miasto nie chce jej przejąć, to ja ją wezmę. Jak będzie moja, to
> zrobię na niej kręgielnie. JAk będziecie chcieli przejechać, to będzie
> trzeba płacić jak za grę w kręgle. Minimalny czas wejścia na teren -
> bilet jednogodzinny. Oczywiście znając życie oddacie sprawę do sądu, o
> ustanowienie służebności drogi koniecznej. Sprawę wygracie, ale
> służebność drogi koniecznej zazwyczaj wiąże się z opłatą jednorazową i
> /lub opłatami za użytkowanie.
> Teraz wiesz dlaczego miasto się nie zgadza żeby Wam zrobić krzywdę?

Świetnie wyłożyłeś temat :-D

12. Data: 2014-07-11 17:58:26

Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2014 22:35, Ikselka pisze:

> Świetnie wyłożyłeś temat :-D

taki "mądry" _teraz_ jestem, bo moja wspólnota musiała wyłożyć 4900 za
15 metrów drogi....

ToMasz

13. Data: 2014-07-11 18:32:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2014 17:58:26 +0200, ToMasz napisał(a):

> taki "mądry" _teraz_ jestem, bo moja wspólnota musiała wyłożyć 4900 za
> 15 metrów drogi....
>
> ToMasz

Ja mam 200 m własnej - i nie wykładam. Odśnieżamy sami, a oświetlenia też
nie chcemy, bo i po co ma nas budzić w nocy, a i po co się nadmiernie
eksponować w nocy :-)

Piec dwufunkcyjny - naprawiać? wymieniać?
Jaki TV wybrać ? Samsung UE 46F 6320 czy ???
Kosiarka po koszeniu trawy
Kosiarka dymi silnik
Kosiarka - silnik dymi