1. Data: 2014-12-29 18:57:41

Temat: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Program ditetyczny Ananas w nowej wersji:
umożliwia liczenie zapotszebowania na coś (energię, witaminy, mikroelementy)
w zależności do masy w kilogramach,
także w zależności od ilości spalanych kalori, i jak było dawniej od osoby
oraz od masy podniesinaj do potęgi 3/4 (opcja używane w praktyce tylko do
liczenia zapotszebowania energetycznego psa).

Powodem robudowania programu jest dodanie grupy "pies",
ponieważ pies jest członkiem rodziny i kupowana żywności jest zjadana także
pszez psa.

Jakby ktoś nie wiedział: program służy do oszacowania czy zakupiona żywność
(wprowadzana na podstawie kwitów ze sklepu) wystarczy na pokrycie
zapotszebowania na kalorie, mikoelementy i witaminy rodziny.
http://ortografia.3-2-1.pl/forum.html

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

2. Data: 2014-12-29 19:10:17

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2014 18:57:41 +0100, Stokrotka napisał(a):

> ponieważ pies jest członkiem rodziny

Masz jakieś psy w rodzinie? Miałaś jakichś psich przodków?
33333-|

3. Data: 2014-12-29 19:18:26

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 29 Dec 2014 18:57:41 +0100, Stokrotka napisał(a):

> ponieważ pies jest członkiem rodziny

Masz jakieś psy w rodzinie? Miałaś jakichś psich przodków?
33333-|

Eeee, chyba niemożliwe, psy to inteligentne stworzenia...
pozdr
Stefan

---
Avast.

4. Data: 2014-12-29 19:21:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2014 19:18:26 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> 33333-|
>
> Eeee, chyba niemożliwe, psy to inteligentne stworzenia...

Krzyżówki są nieprzewidywalne ;-PPP

5. Data: 2014-12-29 19:22:13

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.12.2014 o 19:10, XL pisze:

> Masz jakieś psy w rodzinie? Miałaś jakichś psich przodków?
> 33333-|

Kurcze, ja tak narzekałem na debilizm Stokrotki, na jej nielogiczną i
niekonsekwentną ortografię a tu tymczasem należy jej wypowiedzi
podziwiać. Całkiem logiczne i składne jest to co piszę jak na pudelicę o
imieniu Stokrotka (a może to jest suka ratlerka lub buldoga...?)

GA

6. Data: 2014-12-29 22:19:40

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.12.2014 o 19:21, XL pisze:

net...

> Krzyżówki są nieprzewidywalne ;-PPP

Oj Ixelko, Ixelko.. skaczesz z kwiatka na kwiatek jak Ci pasuje!

Jeszcze niedawno bronilas stokrotki jak... lwica!
a teraz stoisz w opozycji???

a fe!
--
j.

7. Data: 2014-12-30 00:05:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2014 22:19:40 +0100, J. napisał(a):

> [...]
>>

> Oj Ixelko, Ixelko.. skaczesz z kwiatka na kwiatek jak Ci pasuje!
>
> Jeszcze niedawno bronilas stokrotki jak... lwica!

Jątrzysz. Ty stale bronisz (lub atakujesz) wybranych ludzi? - ja mam
inaczej, nienawidzę wszelkich klik, tworzenie towarzystw wzajemnej adoracji
jest mi obce, a najbardziej nienawidzę bezkrytycznego klaskania łapkami
niezależnie od własnych poglądów byle tylko utrzymać się w układzie. Jak
Stokrocia napisze coś, co będzie zgodne z moim zdaniem, to NA PEWNO jej
przyklasnę. Cóż, ostatnio akurat jakoś się to nie zdarza, ale to nie
znaczy, że jestem przeciw niej generalnie.

Tylko ludzie o bardzo nieciekawych charakterach, tj bezmyślnie stronniczy
i/lub nie umiejący inaczej żyć jak tylko wciąż podlegając układom (Twoje ww
wnioski i rzekome zdziwienie wiele mnówi o Tobie...) dziwią się, że skoro
ją akurat w tym momencie krytykuję, to ani chybi zmieniły mi się jakieś
bliżej nieokreślone układy i od tej pory działając wg nich będę ją
krytykować już w czambuł :->

To jest tak głupie, co piszesz, że aż litość bierze. Spływaj.

8. Data: 2014-12-30 04:23:03

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-29 o 19:10, XL pisze:

> Masz jakieś psy w rodzinie? Miałaś jakichś psich przodków?
> 33333-|

ja tam swoje zwierzaki traktuje jak rodzine - czasem nawet i lepiej bo
czesciej glaszcze koty ;)
jesli chodzi o wspolnych przodkow wydaje sie ze wszystkie oraganizmy
zywe maja wspolne geny a zarazem nie mam pojecia jaka jest moja
genetyczna zgodnosc np. z psem czy z kotem - ja sie ze moimi doskonale
dogaduje...
na grupie blizej mi do Qry niz Stokrotki ale i Stokrotek nie "deptam"...
Marsjasz
http://wiadomosci.gazeta.pl/raczkowski/171333343/Mar
ek+Raczkowski+dla+Gazeta.pl+-+29.12.2014/p

9. Data: 2014-12-30 07:18:39

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-30 o 04:23, Marsjasz pisze:

> [...]
> Marsjasz
> http://wiadomosci.gazeta.pl/raczkowski/171333343/Mar
ek+Raczkowski+dla+Gazeta.pl+-+29.12.2014/p

Bardzo dobry rysunek o "umysłowej wyższości" tego typa.
Ja tam też traktuję swoje zwierza jak rodzinę i ten pogląd jest mi
bliski, nawet prezenty dostały "pod choinkę".
--
B.

10. Data: 2014-12-30 09:37:58

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.12.2014 o 00:05, XL pisze:

> [...]
> krytykować już w czambuł :->
>
> To jest tak głupie, co piszesz, że aż litość bierze. Spływaj.

Nie spodziewałam się od Ciebie zadnej konstruktywnej odpowiedzi.
Powszechnie wiadomo, ze zawsze bedziesz bronila sie tu i teraz nawet
jesli zaprzeczaloby to temu co glosiłaś wczoraj i zakonczysz swoj wywod
spadaj czy sp*** czy tez innym podobnym slowem.
Wiec nie o Twoja odpowiedz mi chodziło.

Jesli nie zrozumialas co chcialam powiedziec, to podpowiem:
masz psy i koty.

a ja podpisuje sie pod postem Marsjasza. Lepiej bym tego nie ujęła.

--
j.

Dlaczego mak rozdyma i w jakim zestawieniu go jeść?
Piernik taki jak Babci - wreszcie.
życzeniowo
Pulpety z karpia w galarecie.
Wesołego Karpia !!