Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57

11. Data: 2017-05-10 20:53:00

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
news:oevlu2$eoi$1@usenet.news.interia.pl...

> Bo działanie tego programu na pustej bazie nie ma sensu.
> Bez danyh o produktah nie ma sensu liczenie czegokolwiek.

... i jak sobie z tym poradzić? :-)

Czyli innymi słowami: gdzie jest jakaś baza?
Instalator nie kładzie mi bazy danych na moim kompie?

12. Data: 2017-05-10 21:43:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 20:53, Pszemol pisze:
> "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> ... i jak sobie z tym poradzić? :-)
>
> Czyli innymi słowami: gdzie jest jakaś baza?
> Instalator nie kładzie mi bazy danych na moim kompie?

A Ty w imię czego karmisz?

Ewa

13. Data: 2017-05-10 21:45:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A Ty w imię czego karmisz?

Nie mam jeszcze literki S na swej liście... mam dodać? :-)

Szczerze mówiąc cierpliwość do jej niekompetencji mi się już kończy...
Ileż razy można zadawać to samo pytanie: " co trzeba zrobić aby program
zadziałał?" :-))

14. Data: 2017-05-10 22:27:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 21:45, Pszemol pisze:
> Nie mam jeszcze literki S na swej liście... mam dodać? :-)

Nie wiem, nie znam się, ja nie używam KF.

Ewa

15. Data: 2017-05-10 22:31:04

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie wiem, nie znam się, ja nie używam KF.

Nieważne że się nie znasz... Nie pytam Cię przecież jak dodać tylko czy
dodać i przestać dokarmiać :-)

16. Data: 2017-05-10 23:13:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 22:31, Pszemol pisze:
> Nieważne że się nie znasz... Nie pytam Cię przecież jak dodać tylko czy
> dodać i przestać dokarmiać :-)

Ten dylemat musisz rozstrzygnąć we własnym sumieniu. Daleka jestem od
moralizowania. ;)

Ewa

17. Data: 2017-05-10 23:34:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ten dylemat musisz rozstrzygnąć we własnym sumieniu.
> Daleka jestem od moralizowania. ;)

:-)
Ale ja tak bardzo chciałem popatrzeć sobie na ten piękny program...
A tu taka kicha :-(

18. Data: 2017-05-11 00:00:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Ale ja tak bardzo chciałem popatrzeć sobie na ten piękny program...
> A tu taka kicha :-(

Kicha zawiera 13% białka i 32% tłuszczów. Wartość energetyzna to 3710 kcal
na kilogram. Cholesterolu niecały 1%. Też nie mam tego programu, nawet
nie próbowałem instalować, bo ochoty na patrzenie mi brak. Powyższe dane
po prostu sobie wyguglałem.

Jarek

--
Ktoś ukradł kiszkę, ktoś zabrał kiszkę.
Ktoś schował kiszkę, odgadnijcie kto.

19. Data: 2017-05-11 00:33:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kilogram. Cholesterolu niecały 1%. Też nie mam tego programu, nawet
> nie próbowałem instalować, bo ochoty na patrzenie mi brak. Powyższe dane

Mam nadzieję że Stokrotka jednak stanie na wysokości zadania
i pomoże mi uruchomić *swój* program... Zwłaszcza że zdaje się
że już wie co jest problemem: brakująca baza danych... :-)

20. Data: 2017-05-11 05:29:57

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 maja 2017 19:06:10 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> Tak, oprogramowanie wymaga SQL, ale ten SQL jest w Windowsie jeśli
> instalując idziesz "po domyslnyh".
> Jest co prawda duża grupa domorosłyh "informatykuw"
> co to lubują się w odinstalowywaniu, usuwaniu, wyłączaniu wielu usług w
> Windowsie
> i uzasadniają to tym, że im szybcie komputer łazi.
A to zupełnie nieprawda. Na Windows 10 Home (czyli tym co dostaje się
ze 100% nowych komputerów) nie ma. Instalator sobie musiał pobrać
i doinstalować. Ja nie wiem, czy widziałaś jakikolwiek instalator
Windowsa z tej dekady, ale od 8 to niewiele tam się da zmienić
przy instalacji;)

Karol Piotrowski

Rzucałam dzisiaj mięchem
E.celebritii