Nowości na Ustroń 2001

11. Data: 2001-07-12 09:37:11

Temat: Re: po co komu niezależne życie ON? [było: Re: Nowości na Ustroń 2001]
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:3B4D5798.426E134@clan.pl...

> Co autor chciał przez to powiedzieć, nieprawdaż?
> Nie czuję się osobiście urażony, lecz jestem zdumiony pisaniem
cokolwiek
> nie na temat. Wszyscy znamy nasze realia, co nie znaczy, że trzeba
> ucinać każdą inicjatywę kąśliwym sarkazmem.

Teraz ja jestem zdumiony - idziesz "w zaparte" pomimo moich wyjasnien.
Wcale nie mialem zamiaru ucinac *tej* (co tu robi slowo *kazdej*)
inicjatywy, nawet ja wsparlem (o czym wiesz) posylajac wiadomosc do
ponad 500 adresatow. Nie rob ze mnie przeciwnika tej sprawy.
Popularyzowanie ciekawych rozwiazan zawsze ma sens.

Chcialem jedynie podkreslic *przepasc* pomiedzy tym co mamy(?) obecnie a
tym co bysmy chcieli. Powiem dosadniej: zauwazyles kwoty jakie podalem w
cytowanym przykladzie (chodzilo o 2 aparaty ortopedyczne *umozliwiajace*
jakiekolwiek funkcjonowanie), zauwazyles kwote jaka musi doplacic ON,
zapewne wiesz ile razy jest ona wyzsza od przecietnej renty, i zapewne
sluchasz w mediach o problemach budzetowych - jak wobec tego wyglada
realnosc *upowszechniania* najnowoczesniejszych rozwiazan dla ON?

Czy to nie sklania do (delikatnie mowiac) sarkazmu? Akurat w tym
przypadku (zdalna opieka medyczna) chodzi nie tylko o samo
urzadzenie(-a); wiaze sie z tym mnostwo zagadnien "systemowych" (prawne,
organizacyjne, medyczne, techniczne, *ludzkie*, itd) - naprawde bede
przyjemnie zaskoczony jesli doczekam czegos takiego w powszechnym uzyciu
w Polsce.
Mialem juz okazje obserwowac narodziny i zejscie podobnej uslugi
(telekardio - goscila ich witryna na IDN1) - coz zycie jest brutalne.

> A ja niespecjalnie poszukuję nowinek technicznych. Raczej chodzi mi o
> poprawienie warunków swego bytowania i wszystko, co się z tym wiąże
jest
> mi bliskie. Ja od lat walczę o remont zwykłego podjazdu w moim bloku.
> Mimo to walczył będę także o 'boję ratunkową' jakim jest urządzenie,
> które SDSA pragnie pokazać w Ustroniu.

Oczywiscie mialem na mysli "bajery" dla ON. A Ty znowu ...
Walczyc o poprawe sytuacji po prostu trzeba. A jak jest odczuwasz takze
na wlasnej skorze.

> To dlatego nie opowiadasz już o skuterkach w supermarketach?
Gratuluję,
> Krzysztofie, tej dojrzałości ;)

Widze tu zlosliwosc - a to przeszkadza w porozumiewaniu sie.
O skuterkach opowiadam w wielu innych miejscach po tym jak zostaly tu
wysmiane. Ale jeszcze wroca ... :-)

> klimaty?
Pamietam - nawet pracowalem w Polska OnLine w tamtym pionierskim
okresie.

>Czy wtedy internet dostępny był "przecietnemu czlowiekowi"? Tak
> sobie pooyślałem, że gdybyś wtedy był tak samo "dojrzały" jak
dzisiaj -
> to nie byłoby IdN, KLABIR....

Zapewniam Cie, ze patrze na sprawy tak samo.
No ale skoro uwazasz, ze "spierniczalem" - Twoje prawo.

Przy okazji:
Ustron 2001 juz odniosl sukces - silami ochotnikow doprowadzono do
prezentacji kilku interesujacych firm.
Niedawna *miedzynarodowa* konferencja nie przyciagnela wystawcow.

No - mam nadzieje, ze to juz wszystko w "temacie".

Z pozdrowieniami

K.Markiewicz

12. Data: 2001-07-31 21:21:41

Temat: Re: Nowości na Ustroń 2001
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag

wrote:

> Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> (19.07.
> Surveillance

/.../

> Wszystko pieknie Robercie - mozna sobie wetknac jeszcze jeden
> tranzystorek i dodac satelite.

Krzysztofie pozwól że przypomnę, że to Ty zainspirowałeś onegdaj
poszukiwania rozwiązań technicznych umożliwiających ON, zdanym
na ciągłą pomoc osób trzecich, aby poszły do "przodu" ze swym
niezależnym życiem i uwolniły się za pomocą handy, centralki telefonicznej i
PC-ta w domu od wielu spraw wykonywanych przez te osoby trzecie.

Te poszukiwania zawiodły mnie aż do Marsylii.
Stąd SDSA, firma francuska która może te problemy rozwiązać
i to w bardzo szerokim zakresie.

/.../

pozdr. - Józek

Prośba o pomoc - cd.