Nowy? ;-)

1. Data: 2007-01-01 19:08:17

Temat: Nowy? ;-)
Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Czy jestem tu nowy?
Być może nie.
W każdym razie nie było mnie na grupie cztery lata. Tak wypadło. Ciekawe
czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Ja w każdym razie patrząc na nadawców
kojarzę wiele nazwisk. Z pobieżnego przeglądu wiadomości widzę, że grupa nie
straciła swojego specyficznego charakteru - ciepła i swoistego poczucia
humoru. Zawsze się tu dobrze czułem i mam nadzieję że będzie tak nadal.
Będąc poprzednio na grupie nie miałem w zasadzie ogrodu - teraz mam prawie
4 ary wokół domu i usiłuję je jakoś logicznie i estetycznie zagospodarować.
Wszystkim grupowiczkom i grupowiczom składam najserdeczniejsze życzenia z
okazji Nowego Roku.

Antoni Broniak

2. Data: 2007-01-01 23:24:44

Temat: Re: Nowy? ;-)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:enbmk2$hfp$1@atlantis.news.tpi.pl Użytkownik
<a...@n...pl> napisał(a):

> W każdym razie nie było mnie na grupie cztery lata. Tak wypadło.
> Ciekawe czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Ja w każdym razie patrząc
> na nadawców kojarzę wiele nazwisk.

Hejka. Kiedy Ty zawieszałeś działalność na grupie, to ja dopiero
rozpoczynałem. Zajrzałem do archiwum. W październiku 2002 spotkaliśmy się w
wątku o piramidzie. :-)
Pozdrawiam historycznie Ja...cki

3. Data: 2007-01-04 22:14:24

Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pamięć.

Pozdrawiam
Antoni Broniak

> Hejka. Kiedy Ty zawieszałeś działalność na grupie, to ja dopiero
> rozpoczynałem. Zajrzałem do archiwum. W październiku 2002 spotkaliśmy się
> wątku o piramidzie. :-)
> Pozdrawiam historycznie Ja...cki

skad bananowiec i kawa??
Orzech włoski
MOJE...
Powitanie. Zwyczaje ogrodowe noworoczne.
ZYCZENIA