kumkwat japonski - sadzonki...

1. Data: 2007-01-01 20:23:48

Temat: kumkwat japonski - sadzonki...
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

...ktos wie skad zdobyc? i raczej sadzonka, nie nasionko. kiedys bywaly w
sklepach, teraz - trudno to znalezc...

OPERA for MAC OSX

2. Data: 2007-01-02 11:10:16

Temat: Re: kumkwat japonski - sadzonki...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości
> ...ktos wie skad zdobyc? i raczej sadzonka, nie nasionko. kiedys bywaly w
> sklepach, teraz - trudno to znalezc...

W Skierniewicach bywa i jeśli niedaleko mieszkasz, to warto przyjechać i
kupić namacalne drzewko.
Ale jeśli chcesz wysyłkowo, to zajrzyj tu.
http://kalmar.bazarek.pl/opis.php/tid,54762/?Bazarek
ID=da60cd5b8ba872036d568441fbb90465

Pozdrawiam - Jagoda

3. Data: 2007-01-02 15:09:10

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Jan 2007 12:10:16 +0100, Jagoda <b...@g...pl> wrote:

> U?ytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisa? w wiadomo?ci
>
> W Skierniewicach bywa i je?li niedaleko mieszkasz, to warto przyjechaae i
> kupiae namacalne drzewko.

a konkretnie gdzie w tych skierniewicach? zone poprosze, czasem ma sprawy
takze w skierniewicach, moze mi kupi przy okazji...

OPERA for MAC OSX

4. Data: 2007-01-03 05:41:48

Od: "kryk" <a...@a...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. napisał(a):

> a konkretnie gdzie w tych skierniewicach? zone poprosze, czasem ma sprawy
> takze w skierniewicach, moze mi kupi przy okazji...

> OPERA for MAC OSX
Witam kumkwat bardzo często jest sprzedawany we wszystkich "centrach
OBI"
pozdrawiam Mich

5. Data: 2007-01-03 17:28:51

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a konkretnie gdzie w tych skierniewicach? zone poprosze, czasem ma sprawy
> takze w skierniewicach, moze mi kupi przy okazji...

Napisałam na priv ale wraca :-(
Podaję więc reklamę na grupę :-)
Ul. Sobieskiego w kierunku Rawki - Szklarnia
Pozdrawiam - Jagoda

Nowy? ;-)
skad bananowiec i kawa??
Orzech włoski
MOJE...
Powitanie. Zwyczaje ogrodowe noworoczne.