"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy

11. Data: 2015-10-03 15:58:41

Temat: Re: "Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Księża to pedały i ty się dziwisz że tak merdają co ci geje mają miedzy nogami, tak
tymi gejami rządzić chcą w ich kroczu.? To jest durniu manifestacja tego co ukrwał
dany ksiądz, tym samym tak go nosi do spodni geja, tak chce tam przebywać, tak mu
nakazywać, chce go wręcz gwałcić i psychika pokazuje taką manifestacje, frustrata
który już tak bardzo cierpi przez celibat, że widzmy że on gwałci w majtkach tego
geja bo się mu tak rządzi w tych majtkach.

12. Data: 2015-10-03 16:44:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-03 14:27, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Nieumiejętność opanowania swojej seksualności

Niektóre tak się naumiały opanowywać, że zapomniały, do czego te o-twory
służą.

13. Data: 2015-10-03 17:48:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 13:19, zdumiony pisze:
> http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
o/1635515,1,nowy-manifest-wyzwolenia-ks-charamsy-dos
c-homofobii-w-kosciele.read

Homoseksualiści byli zawsze, ale teraz nie domagają się tylko tolerancji
ale władzy. Chcą aby Kościół zmienił swoje nauczanie.

14. Data: 2015-10-03 19:12:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Homoseksualiści byli zawsze, ale teraz nie domagają się tylko tolerancji
ale władzy. Chcą aby Kościół zmienił swoje nauczanie.

Jak smutne i puste życie musi mieć człowiek, którego wnerwia to, w co inni wciskają
swoje fiuty.

https://m.youtube.com/watch?v=F3rj9C-Pa9U

15. Data: 2015-10-03 19:24:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 17:48:19 +0200, zdumiony napisał(a):

o/1635515,1,nowy-manifest-wyzwolenia-ks-charamsy-dos
c-homofobii-w-kosciele.read

> Homoseksualiści byli zawsze, ale teraz nie domagają się tylko tolerancji
> ale władzy. Chcą aby Kościół zmienił swoje nauczanie.

Se mogą.

16. Data: 2015-10-03 20:48:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pbs.twimg.com/media/CQYjOHlWoAEh_eU.jpg

17. Data: 2015-10-09 21:48:46

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-03 o 17:48, zdumiony pisze:
o/1635515,1,nowy-manifest-wyzwolenia-ks-charamsy-dos
c-homofobii-w-kosciele.read

> Homoseksualiści byli zawsze, ale teraz nie domagają się tylko
> tolerancji ale władzy. Chcą aby Kościół zmienił swoje nauczanie.

Kościół tyle razy zmieniał swoje nauczanie, że jeden raz więcej nie robi
żadnej różnicy, wyluzuj :)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

Ewolucja a Świadomość.
Problem Terlikowskiej
Plemienność i bilety do Afryki