Nowy "pomysłowy"?

11. Data: 2003-05-21 19:44:52

Temat: Re: Nowy "pomysłowy"?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

..::[ nIcRaM ]::.. napisał(a) w wiadomości: ...
>Pytanie:
>Mam nieduże biurko ale chciałbym przyozdobić je czym? zielonym,
>[...] ładnym, niepospolitym wręcz unikatowym)

Jakis iglaczek z cieplych krajow. Zeby spelnial Twoje oczekiwania
(niepospolity i unikatowy), napewno nie kupisz go w kwiaciarni.
Na pierwszy rzut oka nie bedzie to zadna rewelacja, ale duzo miejsca nie
zajmie (np. jakis gatunek z rodziny cyprysowatych - jedyna wada - z reguly
wymagaja duzo swiatla). Znawca napewno doceni taka roslinke i zauwazy, ze ma
problem z jej identyfikacja :)
Sprawa jest jednak trudna, bo masz duze wymagania, co do tej roslinki.
Jedyne co przychodzi mi do glowy, to zamowic gdzies nasiona (pewnie za
granica), lub samemu w cieplych krajach pozbierac - i wyhodowac sobie z nich
taki unikat. Pamietaj, ze cokolwiek kupisz w kwiaciarni, nie bedzie raczej
unikatem.
U mnie na biurku mam znacznie pospolitsze rosliny - Araucaria heterophylla i
jakas Howeia.
Z cyprysowatych mozesz poszukac np. Callitrisa lub Wellingtonii, albo
jakichs rzadkich cyprysow. Na twoim miejscu kupilbym cos pospolitszego :)

>Propozycja: [...]

Pomysl popieram, ale mi osobiscie przydaloby sie kilkadziesiat MB miejsca na
jakims zdalnym serwerze (najwczesniej za jakies pol roku, poniewaz w tym
momencie nie mam czasu na rozbudowe strony).

>Pozdrawiam czosnkowo/orzechowo --> ..::[ nIcRaM ]::..

Milosnik orzechow?

Pozdrawiam orzechowo,
Bpjea

12. Data: 2003-05-21 22:58:11

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 16:16:10 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> napisał(a):

>Popieram, a pomysłodawca i wykonawca ma u mnie ...no nie wiem jeszcze co.
>Ale coś ładnego:-)))) NIE krasnala.

pomysłodawca i wykonawca?
hehe to chyba dostanę coś ładnego x2 NIE krasnala bo jestem i
pomysłodawcą (chyba) i wykonawcą (najprawdopodobiej)
:-))))))))

..::[ nIcRaM ]::..
[pamiętaj aby usunąć WONSPAMERZY z adresu]

13. Data: 2003-05-21 22:59:55

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 13:17:28 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> napisał(a):

>PS
>Dla ułatwienia podpisuj się jakimś imieniem (może byc zmyślone).
>J.

hmm OK

--
Pozdrawiam Marcin (niezmyślone) lub jak kto woli nicram (zmyślone ale
nie do końca)

14. Data: 2003-05-21 23:12:37

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 14:10:28 +0200, "Alicja" <a...@o...pl>
napisał(a):

>Na biurko polecam Widliczkę. Nie jest kolorowa ale oryginalna. Jak jej nie
>podlejesz to sie zwinie w klebek i moze tak trwac z 3 miesiace. Jak dasz jej
>wode to otworzy sie w zielona rozete. Nie wymaga ziemi. Wystarczy jej
>podstawka.

ekstra :)))
Szukam
Asteriscus (Odontospermum) pygmaceus, Selaginella kraussiana (odmiana
Brownii lub Lyco) ewentualnie Selaginella martensii, ma ktoś może?

15. Data: 2003-05-21 23:13:58

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 14:17:15 +0200, Gamon' <r...@g...pl>
napisał(a):

>No ja to mysle, ze zawsze na takie okazje najlepszy jest perz, a co?!
>Niepospolity, niewymagajacy.... ;)

no tego to mam wystarczająco w czosnku, więc na biurku bym go
niezniósł :)))

16. Data: 2003-05-21 23:14:49

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 21:44:52 +0200, "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' -
z powodu spamu)> napisał(a):

>Milosnik orzechow?

nie do końca ale bardzo lubię :)))

17. Data: 2003-05-21 23:19:10

Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 May 2003 09:49:20 +0000 (UTC), "..::[ nIcRaM ]::.."

W związku z tym iż propozycja spodobala się (przynajmniej kilku
osobom) w takim razie zaczynam działać, mam tylko jeszcze dwie prośby:
1. Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, wskazówki, co jeszcze lub czego nie
powinno być w poniższej propozycji cytowanej z wcześniejszego mojego
postu

>Propozycja:
>Nie wiem czy was to zainteresuje ale pojawiły się ostatnio wątki
>dotyczące wymiany co kto ma na zbyciu co kto chce, w związku ztym mogę
>się zaoferować zrobieniem stronki (bazy) która umożliwiałaby:
>- dodawanie roślin na zbyciu;
>- dodawanie poszukiwanych roślin;
>- automatyczne informowanie o tym iż ktoś ma na zbyciu poszukiwaną
>przez "nas" roślinę;
>- wyszukiwanie/przeglądanie roślin szukanych/"zbywanych"

2. Przydało by się jakieś logo Grupy na tą stronkę, więc czekam na
propozycję co w nim się powinno znajdować lub jak powinno wyglądać lub
może ewentualnie ktoś chce sam takie logo zmajstrować (wymiary i
kształt w miarę dowolne

18. Data: 2003-05-21 23:23:29

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> ..::[ nIcRaM ]::..
> [pamiętaj aby usunąć WONSPAMERZY z adresu]

Jedynie winogrono ma szansę wygrać z maniakalnie lansowanym
tu kretem.

Pozdrawiam Anastazy

19. Data: 2003-05-21 23:30:25

Temat: Odp: Nowy "pomysłowy"?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..::[ nIcRaM ]::.. <p...@W...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:q...@4...com..
.
<j...@t...pl> napisał(a):

>PS
>Dla ułatwienia podpisuj się jakimś imieniem (może byc zmyślone).
>J.

hmm OK

--
Pozdrawiam Marcin (niezmyślone) lub jak kto woli nicram (zmyślone ale nie do
końca)

Cześć Marcin!
Mniejsza o to czy zmyślone czy nie, ale tak jest łatwiej.
I dla naszej wygody tak podpisuj Twoje listy.
Zrób to co zaproponowałeś, a będziesz chwalony przez nas i całe pokolenia
naszych następców. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2003-05-21 23:34:20

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl>

> [...]

propozycję co w nim się powinno znajdować lub jak powinno wyglądać lub
może ewentualnie ktoś chce sam takie logo zmajstrować (wymiary i

Zobacz na http://ogrody.agrosan.pl/witaj.html i skontaktuj sie z Rafałem
może Ci udostępni logo na stronę.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

jakie byliny teraz?
bukszpan - pomysl
gdzie kupowac akcesoria do hydroponiki
sekcja winoroslarska zwiazku sadownictwa polskiego;
co na obrzeza trawy?