Nowy "pomysłowy"?

1. Data: 2003-05-21 09:49:20

Temat: Nowy "pomysłowy"?
Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jestem tu nowy lub prawie nowy (od kilku miesięcy namiętnie się
zaczytuję), niestety własnego zieleńca nieposiadam (jeszcze) ale mam
jedną propozycję i jedno pytanie

Pytanie:
Mam nieduże biurko ale chciałbym przyozdobić je czymś zielonym,
niezbyt rozrastającym sie na boki ale bardzo efektownym
(zadziwiającym, zaskakującym, oniemiającym, odurzającym, miłym,
ładnym, niepospolitym wręcz unikatowym) i odpornym na "trudne"
warunki. Czy ktoś może mi coś zaproponować?

Propozycja:
Nie wiem czy was to zainteresuje ale pojawiły się ostatnio wątki
dotyczące wymiany co kto ma na zbyciu co kto chce, w związku ztym mogę
się zaoferować zrobieniem stronki (bazy) która umożliwiałaby:
- dodawanie roślin na zbyciu;
- dodawanie poszukiwanych roślin;
- automatyczne informowanie o tym iż ktoś ma na zbyciu poszukiwaną
przez "nas" roślinę;
- wyszukiwanie/przeglądanie roślin szukanych/"zbywanych"
- oraz ewentualnie inne potrzebne funkcje i informacje
Wszystko to wykonam oczywiście z własnej nieprzymuszonej woli :))

--
Pozdrawiam czosnkowo/orzechowo --> ..::[ nIcRaM ]::..
[odpisując usuń WONSPAMERZY z adresu email]

2. Data: 2003-05-21 10:31:12

Temat: Re: Nowy "pomysłowy"?
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> napisał w
wiadomości

[...]

Naprawdę by Ci się chciało?
I takie rozbudowane?
To ja się interesuję i chcę!

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

3. Data: 2003-05-21 11:17:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:

> [...]
> - oraz ewentualnie inne potrzebne funkcje i informacje
> Wszystko to wykonam oczywiście z własnej nieprzymuszonej woli :))

Też popieram. Wysyłanie takich spisów na grupę mogłoby
nie być najwygodniejszym pomysłem dla modemowców.

Krycha&Co(ty)

4. Data: 2003-05-21 11:17:28

Temat: Odp: Nowy "pomysłowy"?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ..::[ nIcRaM ]::.. <p...@W...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.
[...]

Cześć!
Ty nie pytaj! Zrób to! :-))) Masz u mnie sadzonkę winorosli porządnej
odmiany ( gdy przyjdzie czas, że po za biurkiem będziesz miał ją gdzie
posadzić)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dla ułatwienia podpisuj się jakimś imieniem (może byc zmyślone).
J.

5. Data: 2003-05-21 11:55:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> wrote in message

[...]

Różne sukulenty w misce (odporne i ładne)? Różnokolorowe sempolie posadzone
razem (odporne i miłe)? Wilczomlecz lśniący (odporny i zaskakujący -
szczególnie przy nadzainiu się na kolce)?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-05-21 12:10:28

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na biurko polecam Widliczkę. Nie jest kolorowa ale oryginalna. Jak jej nie
podlejesz to sie zwinie w klebek i moze tak trwac z 3 miesiace. Jak dasz jej
wode to otworzy sie w zielona rozete. Nie wymaga ziemi. Wystarczy jej
podstawka.

Pozdrawiam
Alicja

7. Data: 2003-05-21 12:17:15

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

..::[ nIcRaM ]::.. wrote:
> [...]
> ładnym, niepospolitym wręcz unikatowym) i odpornym na "trudne"
> warunki. Czy ktoś może mi coś zaproponować?
No ja to mysle, ze zawsze na takie okazje najlepszy jest perz, a co?!
Niepospolity, niewymagajacy.... ;)

> [...]
> - oraz ewentualnie inne potrzebne funkcje i informacje
> Wszystko to wykonam oczywiście z własnej nieprzymuszonej woli :))
Jak za darmo, to jestesmy za. Ale dlaczego zaraz z wlasnej
nieprzymuszonej? Tak mam ochote kogos potorturowac, a tu nikt sie nie
nawija pod reke.... bue.... :(

Pozdrawiam,
robal.

PS. Ale Ty na pewno za darmo, nie ma jakiegos podstepu, nie bedzie
pozniej, ze wyszukiwanie roslin od a do f bedzie kosztowalo 15 PLN,
jesli druga liotera bedzie samogloska i 35 PLN, jesli spolgloska; itd.?
Na pewno, mozesz zlozyc przysiege na te rosline na biurku, ktorej
jeszcze nie masz, a zamierzasz? :}

8. Data: 2003-05-21 12:22:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...
> Tak mam ochote kogos potorturowac, a tu nikt sie nie
> nawija pod reke.... bue.... :(
Torturuj mnie, ach! torturuj!!! :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-05-21 12:34:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> No ja to mysle, ze zawsze na takie okazje najlepszy jest perz, a co?!
> Niepospolity, niewymagajacy.... ;)

Całe biurko mu zarośnie i kłączami wlezie do szuflady.
(..)

> Tak mam ochote kogos potorturowac, a tu nikt sie nie
> nawija pod reke.... bue.... :(

(...)
To może pod obcasik, taki szpilkowy? ;-)

Krycha&Co(ty)

10. Data: 2003-05-21 14:16:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl> napisał
> wiadomości
>
> Propozycja:
> Wszystko to wykonam oczywiście z własnej nieprzymuszonej woli :))

Popieram, a pomysłodawca i wykonawca ma u mnie ...no nie wiem jeszcze co.
Ale coś ładnego:-)))) NIE krasnala.

Pozdrawiam, Basia.

jakie byliny teraz?
bukszpan - pomysl
gdzie kupowac akcesoria do hydroponiki
sekcja winoroslarska zwiazku sadownictwa polskiego;
co na obrzeza trawy?