Nowy wok pyt. i może jakieś fajne przepisy na wok !

1. Data: 2003-10-14 16:55:46

Temat: Nowy wok pyt. i może jakieś fajne przepisy na wok !
Od: "Jaaan" <b...@i...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam zrobic z nowym wokiem.
Kupilem taki nierdzewny powlekany teflonem,
podobno bardzo dobry (sadzac z ceny 290 ,- powinien być !
Ja sie na tym nie znam dobrze (czy dobrze kupiłem?)
Czy mam jakoś wypalać czy coś takiego ?
Mozwe jakieś fajne przepisy na wok !

Z góry dzieki za pomoc !!!!

1. Data: 2003-10-14 19:19:40

Temat: Re: Nowy wok pyt. i może jakieś fajne przepisy na wok !
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaaan" <b...@i...uj.edu.pl> napisał w wiadomości

> podobno bardzo dobry (sadzac z ceny 290 ,- powinien być !

ROTFL

> Ja sie na tym nie znam dobrze (czy dobrze kupiłem?)

Nie bardzo - jesli teflon wyklucza dobrą jakość woka.

> Czy mam jakoś wypalać czy coś takiego ?

Nie.

> Mozwe jakieś fajne przepisy na wok !

Spytaj producenta woków. A tak na serio www.chinafood.prv.pl

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-10-15 02:40:51

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chińczycy mówią że wok powlekany teflonem to pomyłka najlepszy jest
prawdziwy z jednego kawałka stali. :))

1. Data: 2003-10-15 08:45:10

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaaan wrote:

> Kupilem taki nierdzewny powlekany teflonem,
> podobno bardzo dobry (sadzac z ceny 290 ,- powinien być !
> Ja sie na tym nie znam dobrze (czy dobrze kupiłem?)

no nienajlepiej, moim zdaniem, nie dosc, ze wok teflonowy po prostu jest
za cienki, to jeszcze strasznie przeplaciles, za 1/2 tej ceny mozna
kupic naprawde dobrego woka zeliwnego

> Czy mam jakoś wypalać czy coś takiego ?

jak teflonowy, to juz sie nie wypala

> Mozwe jakieś fajne przepisy na wok !

polecam stronke poswiecona kuchni chinskiej, sam wyprobowalem juz wiele
przepisow i wszystkie byly ok: http://www.kuchniachinska.pl/main/

pozdro
wiku
--