przebioe z miesa mielonego

1. Data: 2003-10-14 13:23:54

Temat: przebioe z miesa mielonego
Od: "Iwona Malek" <d...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej
papryki czy klopsa?

Pozdrawiam
Kaczucha

1. Data: 2003-10-14 13:32:13

Temat: Re: przebioe z miesa mielonego
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Malek" <d...@c...at> napisał w wiadomości
> Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
> mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej
> papryki czy klopsa?

Można nadziać kabaczka, albo cukinię, zrobić sos z warzywami do ryżu,
nadzienie do naleśników, cebule faszerować, zapiekankę, pieczeń rzymską,
pyzy nadziewane mielonym mięsem.

Więcej "grzechów" nie pamiętam:-))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2003-10-14 13:39:39

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Można nadziać kabaczka, albo cukinię, zrobić sos z warzywami do ryżu,
> nadzienie do naleśników, cebule faszerować, zapiekankę, pieczeń rzymską,
> pyzy nadziewane mielonym mięsem.

Mozna tez podsmazyc je na patelni, przyprawic, podlac woda, poddusic,
zagescic sosik, jaki powstanie, i uzyc jako dodatek do plackow
ziemniaczanych. Na wierzchu posypac swieza pietrucha.Zrobilam tak wczoraj.
fajne wyszlo :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-14 13:41:54

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-10-14 at 15:32, Dorunia wrote:

> Można nadziać kabaczka, albo cukinię, zrobić sos z warzywami do ryżu,
> nadzienie do naleśników, cebule faszerować, zapiekankę, pieczeń rzymską,
> pyzy nadziewane mielonym mięsem.
>
> Więcej "grzechów" nie pamiętam:-))

Musaka....

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-14 13:52:31

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Malek wrote:

> Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
> mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej
> papryki czy klopsa?

chili con carne
lasagne
spagetti bolonese
wszelkiego rodzaju zapiekanki
pulpeciki w sosie
shepherd's pie
kafta

wszystkie przepisy znajdziesz w archiwum:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.kuchnia

pozdro
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-14 13:57:10

Od: "PeterB" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

na patelni posmarzyc cebulke +czosnek
dorzucic mieso + przyprawy + troche czerwonego wina
do gara zaroodpornego wrzucic ugotowany makaron (nie rozgotowany)
na to mieso na to sos beszmelowy wymerdany ze szpinakiem
ew kolejnosc lub ilosc warstw moze ulec zmianie
po wierzchu posypujemy zoltym serem zeby sie zezlocil w piekarniku
do pieca na jakies 30-40 min
milej zabawy
p.

1. Data: 2003-10-14 14:31:05

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
> mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej
> papryki czy klopsa?

Witaj :)
Ja duszę w jednym garze 0,5 kg mielonego podsmażonego uprzednio mięsa,
podsmażone też 2 duże cebule z 2 startymi na tarce marchewkami, 3 obranymi
ze skórki i pokrojonymi w kostkę pomidorami i 5 dkg rodzynków i 2 płaskimi
łyżeczkami curry. Tak jakoś przez 30 minut duszę, wody mało, bo pomidory
puszczają.
Podaję z ryżem albo makaronem wstążkami.
Dobre, jeśli ktoś lubi mięso "na słodko", mi smakuje.

--
pzdr

sygnaturka strajkuje

1. Data: 2003-10-14 14:32:00

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można nadziać kabaczka, albo cukinię, zrobić sos z warzywami do ryżu,
> nadzienie do naleśników, cebule faszerować, zapiekankę, pieczeń rzymską,
> pyzy nadziewane mielonym mięsem.

A podaj przepis na zapiekankę - ładnie proszę :)

--
pzdr

sygnaturka strajkuje

1. Data: 2003-10-14 14:43:31

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
> mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej

W dodmu mam 2 wyprobowane przepisy na klopsy moge podac wieczorkiem.

Beata

1. Data: 2003-10-14 14:59:29

Temat: Odp: przebioe z miesa mielonego
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Malek <d...@c...at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KNSib.12790$L...@n...chello.at...
> Wlasnie przeczytalam watek o przebojach ziemniaczanych i mam pytanie: co
> mozna zrobic z miesa mielonego oprocz kotletow mielonych, nadziewanej
> papryki czy klopsa?

A z mielonego miesa drobiowego moze byc? No to jak moze to podaje:
Mielone mieso drobiowe, ja kupuje na wage takie latki i to jest mieso z
podudzi. Mocno sole, przyprawiam ziolami. Z miesa formuje na dloni takie
splaszczone placki, wkladam pasek masla i pasek sera zoltego i zawijam w
kotleta. Pozniej panieruje sie to w mace wymieszanej z bulka tarta i dopiero
pozniej w jajku. Nastepnie smazy sie to na patelni.

--
***Gosia_KIKI***

Szyszki !!!
aspic ring & cold pressed chicken